Hallo, Het onderwerp zegt het eigenlijk al: Vanaf wanneer doen jullie de voetenzak in de wandelwagen? Dus, wanneer is het te koud voor de kleine om zonder naar buiten te gaan? Ik zat er aan te denken om eerst maar eens een maillotje onder haar broekje aan te doen en de winterjas aan, dat moet voor nu toch wel genoeg zijn? Ben benieuwd naar jullie antwoorden!
ik gebruik hem nu al lekker.. en dan wel blote voetjes en een vestje met een das eronder en dan een gewoon shirt met spijkerbroek. Ik wandel vaak rond half 12 en dan vind ik het meestal nog wel fris deze week
ik heb de voetenzak er al een tijdje in zitten. alyssa heeft gewoon een broekje en shirtje/truitje en een vest aan. toen het smiddags nog wel eens warm was haalde ik de bovenkant van de voetenzak eraf. liefs doris
Ik heb hem er ook al een tijdje in zitten. Wanneer het te warm werd ritste ik de bovenkant er ook af. Wel had ze nog haar zomerjasje aan. Deze week heeft ze haar winterjas aan gehad en evt in de voetenzak. Ligt ook aan je kindje.. die van mij is en kou kleumpje. Ik ga s'morgens vroeg wandelen met de honden en dan is het best wel frisjes.
Ik heb van mijn kraamverzorgster geleerd: Kleed je kindje zo aan, zoals je jezelf aankleed. Houdt er alleen rekening mee dat je kindje stil zit en niet achter een wagen loopt. Dus als het echt te koud is dekentje of voetenzak. Maar als je daar nu al mee begint, wat moet je kindje dan aan als het straks minder dan 5 graden is buiten of als het vriest? Nog een voetenzak of dekentje? Aaron heeft nu zijn winterjas aan en zijn sjaal om, verder gewoon zijn "normale" kleding (broek en trui en sokjes en schoentjes enzo)
Was van plan om hem niet meer uit de kast te trekken...Ik heb nog een kleine sprei die anders wel over haan benen leg als het echt heel koud is...Ik vindt dit nog wel mee vallen maar meot er wel bij zeggen dat we GEEN koudkleumen zijn
Ik heb hem er nog niet in, eerlijk gezegd weet ik niet eens waar hij is aangezien we net verhuisd zijn Moet hem maar opzoeken voordat het echt koud gaat worden.
Ik doe 'm er pas in als het echt koud is. Hoe moet ze anders de winter door als het echt koud is? Anders hebben ze straks geen weerstand. Maar dat is mijn mening. Dus nu winterjas en wel schoentjes aan
heb de voetenzak er al op. Erik zit er niet altijd in met zijn beentjes hoor. Maar wij lopen nogal veel savonds en dan is het al best koud brrr.
Ik heb hem er een paar weken geleden ingedaan, toen het zo gemeen koud waaide. Daarna werd het weer wat milder weer, en heb ik de voetenzak onder zijn beentjes gestopt. Vooral als het waait denk ik dat het toch maar koud aan zijn beentjes zal zijn, zo stil zittend met de kans dat de wind net je broekspijpen inwaait... Vooral dat stilzitten maakt het verschil denk ik. Zelf heb ik het niet koud als ik die wagen duw, maar ja, mijn benen zijn dan ook goed in beweging natuurlijk.