Goed, mama's van Nederland; ik heb jullie advies/raad/tips/ervaringen nodig! Isa is een super vrolijke meid van ruim 9 maanden. Ze eet en drinkt goed en vind alles lekker; van het papje in de morgen, het fruithapje in de ochtend, broodje in de middag (die ze zelf kan eten) tot aan het avondeten en de fles voor het slapen gaan. Alleen nu even niet...... We hebben het een keer eerder meegemaakt; ongeveer 1,5 maand geleden. Ze was toen flink verkouden, griep met koorts en zo. Toen at ze ineens slecht en dronk ook haar flesjes niet of nauwelijks. Ze was niet extreem aan de diarree of overgeven, dus dat scheelde al weer. Ze was ook gewoon vrolijk. Na ongeveer een week ging het weer goed. We dachten toen dat het aan het feit lag dat ze net naar het kdv ging en er teveel veranderde ineens..... Nu is ze sinds al die tijd verkouden en snotterig geweest, op zich vervelend, maar normaal wanneer ze naar het kdv gaan. Vorige week woensdag moest ze ineens overgeven, paar keer achter elkaar, al het slijm van de verkoudheid kwam er uit. En sindsdien is het weer hetzelfde als de vorige keer; overdag is ze prima in orde, maar eten ho maar. Nu slaapt ze ook al een paar nachten super slecht en heeft ze zelfs 2 nachten bij ons gebivakkeerd. Nu net werd ze moe en heb ik haar weer in haar eigen bedje gelegd en toen ging ze wel gewoon slapen..... Wat eten betreft; gisteravod wilde ze niet haar flesje, maar toen ze mij even later zag eten, at ze wel een plakje kaas en nam een paar slokken diksap. Vannacht ook een paar keer. Ze krijgt dus ook wel iets vocht binnen, maar ook genoeg? Ze heeft nog wel (kleine) plasluiers en haar poepluier was ook weer redelijk "normaal", dus ze verliest ook niet extreem veel vocht. Mijn man roept dat het een sprong is (heeft het boek ontdekt haha) Wat zeggen jullie en komt het herkenbaar voor?