Wanneer voetenzak uit MaxiCosi?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ilsev85, 5 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    De titel zegt het eigenlijk al, wanneer haalden jullie de voetenzak uit de MaxiCosi?

Hier ligt hij er nu nog in, ook in de wandelwagen. Vooral omdat het weer nog wat wisselvallig is, maar is het niet al te warm ervoor?

2. sweetbabygirl

sweetbabygirl Actief lid

12 dec 2013
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar is geen regel voor, gewoon wanneer het goed voelt. Hier overigens nooit een voetenzak gehad. In de auto is het lekker warm en buiten gooide ik er altijd een deken over.. :)

3. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Een pasgeboren zou ik nu nog wel in een voetenzak doen.
    Met met een half jaar niet meer. Meneer had het steeds warm

4. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Heb de voetenzak alleen de eerste maand in de mc gehad. Sinds een maand 'zit' ze in de wandelwagen, heb de voetenzak helemaal nog niet gebruikt, zo koud is het niet.

5. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Ik heb inderdaad ook het idee dat hij het niet koud heeft.. De zak in de cosi heb ik nu vaak openliggen, dus dan kan hij er net zo goed uit..

Dan gaan ze er vandaag allebei uit, kan zoonlief ook eindelijk eens al die vestjes e.d. aan die hij tot nu toe nooit aanhad, omdat hij in de zak lag :)

Bedankt voor jullie reacties!

6. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Nooit een voetenzak gehad voor in de MC, altijd een fleecedekentje. Wel voor in de buggy, maar sinds vandaag eruit gehaald.

7. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Hier ook geen voetenzak gebruikt dit jaar, de kleine kreeg het er veel te warm door.

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb dit jaar zelfs de zak niet in de kinderwagen gehad, het is weinig koud geweest. Gewoon zn wollen pak aan in de wagen was goed genoeg.

9. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Misschien hebben wij hem ons wel aan laten praten ;)
    Het is inderdaad nooit echt koud geweest deze winter en wat zitten ze nou in de cosi...
    Ze zijn er inmiddels allebei uit en ik heb zoonlief niet horen klagen gister :)

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Normaal is het 's winters wel fijn maar nu, nee niet echt nodig geweest nee ;)

11. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    In maxicosi alleen gebruikt toen ze nog heel klein was(ze is nu 7,5 maand), maar vrij snel dat ding eruit gedaan en dekentje over haar beentjes als het hard waaide en nat & koud weer was.
    Wel poos voetenzak in buggy gebruikt, maar nu afgeritst.
    Onze dame komt veel buiten vanaf haar geboorte(hebben boerderij), kwestie van goed aankleden. Als ik sommige kids er bij zag zitten afgelopen "winter" dacht ik:"Jemig, hoe moet dat als het écht vriest dat het kraakt".
    Ik doe liever een maillot onder de broek(of een broekje met voering), romper met lange mouwen, een truitje, dikke wollen sloffen en een winterjas aan bij mijn dochter dan dat ik haar inpak in zo'n skipak(behalve als het echt hard vriest natuurlijk!). Ga geen mietje kweken ;)

12. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.819
    19.128
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben hem bij onze oudste veel gebruikt. Nu was het in de winter na zijn geboorte ook wel duidelijk kouder. Maar nu met de jongste weet ik eigenlijk niet goed waarom we hem hadden, haha. Nauwelijks gebruikt. Inmiddels is hij er helemaal uit.

Deel Deze Pagina