mijn dochter is net 1 jaar. en heeft alleen beneden nog maar 2 tandjes. kindjes uit de omgeving hier hebben allemaal al lang meer tandjes. zijn er meer kids van 1 die hier zo laat mee zijn ? soms denk ik dat er wat aankomt doordat ze wat huilerig is en veel poept. maar er gebeurt maar niks. de eerste 2 tandjes heeft ze al een maand of 3
Hier had de jongste met 7 maanden twee tandjes. Toen met 11,5 maand kreeg hij in drie maanden tijd 9 tanden en 4 kiezen. Gebit is op de laatste kiezen na dus bijna compleet. Kan opeens snel gaan! Waren geen leuke drie maanden trouwens
oh jee, dat ging wel heel snel opeens ja, staat me nog heel wat te wachten hihi. bij zoon begon het wat eerder maar nooit veel tegelijk. hij had er nooit lang last van,.
Mijn zoontje is net 1 jaar geworden en heeft nog geen enkele tand!!! Ik zie ze allemaal zitten en vrees dat alles tegelijk door gaat komen.
Hier begon het ook pas na haar 1e verjaardag. Bij haar waren de 1e tanden de boventanden. Daarna ging het redelijk rap maar nu staat het weer een beetje stil. Binnen een half jaar in ieder geval 10 tanden gekregen.
Hier zie ik net één tandje zitten. Hij moet nog doorkomen, maar is wel goed zichtbaar.... Alles op z'n tijd, denk ik zo
Hier met 1 jaar ook alleen onder 2 tandjes en met 13 maanden kwamen ook boven twee tandjes. Nu is ze 16 maanden en ze heeft er nog steeds 4.
Hier op zijn verjaardag ook alleen 2 omdertandjes die er al een tijd zaten. Nu heeft hij 4 tanden en 3 kiezen en hoektanden lijken onderweg
Hier kwamen met 11 maanden ook de eerste door en nu mist ze nog 1 kies! Bijna alles kwam met 4 tegelijk..
Mijn dochter kreeg haar ondertandjes met 9 maanden, opeens waren ze er. Niks van gemerkt! Nu is ze bijna 1 jaar en nog steeds heeft ze maar 2 tandjes. Kan er niet mee zitten, heb eens gelezen dat kindjes die laat tandjes krijgen vaak een sterker gebit hebben.