Kocht ik laatst een potje biologisch fruit van Olvarit voor 8 maanden, speciaal omdat er volgens de verpakking stukjes in zitten, kon ik ze nergens vinden! Hahaha. Ik Nutricia gebeld en ik moest het opsturen, alleen lullig voor hun, ik had het zelf al opgegeten (tantetje hier houdt niet van gepureerd fruit), dus dat ging niet. Toen ik gisteren bij de Albert Heijn kwam dacht ik er weer aan en ik kocht opnieuw zo'n potje.... Nog steeds geen stukje te vinden! Vandaag opnieuw gebeld en het pakketje is op de post gedaan. Zal ik nou een heel pallet Olvarit-potjes krijgen? Wel hopen dat het dan fruitpotjes zijn, het avond eten maak ik namelijk altijd vers. Ik houd jullie op de hoogte!
hihi, zou leuk zijn als je een doos kreeg met allerlei smaakjes.. Maar die 8 maanden stukjes zijn ook nog best fijn.. Pas bij 12 maanden begint het echt kauw-waardig te worden..
Sinds ik Juul per ongeluk een potje fruit vanaf 12 maanden heb gegeven, komt er hier niets anders in (behalve vers fruit dan, potje is voor de gastouder).
klagen bij nutricia levert altijd wat op hoor! Hier hadden we klachten over een peuterhapje, was net drek, meer saus en de spaghetti was nergens te vinden, laat staan zien! Gemaild en gebeld. Vier dagen later, grote doos met spullen, 1 x groeimelk halve liter, 3 x potje 15 mnd en 2 x peutermenu.
In deze van 8 maanden horen ze er wel in te zitten, het staat er in ieder geval op, maar misschien niet standaard? Ik heb er nog niet zoveel ervaring mee, hoor. Ik heb hiervoor een paar keer 12 maanden potjes gegeven van Friso; met stukjes appel. Verder vers.
Ik koop ook wel eens biologisch fruit van Olvarit en heb daar volgens mij ook nog nooit een stukje in gevonden De groenteversie wel.
@Yake: bedoel je zoiets? http://www.nutriciakindervoeding.nl/Onz ... t/2689.htm Horen idd kleine stukjes in te zitten, dus je hebt groot gelijk dat je hebt 'geklaagd'! Ben benieuwd wat ze er mee gaan doen!
Inderdaad, van deze lijn, maar volgens mij had het drie smaken. Ik zie het al voor me: paginagrote advertenties in alle nationale kranten voor een recall! Ik heb niet echt 'geklaagd', hoor, we moesten vreselijk lachen aan de telefoon!
Nou als je stukjes wil hebben moet je friso pakken. Daar zitten bijvoorbeeld bij de spaghetti (vanaf 6 mnd) sliertjes en stukjes gehakt in! Ook allerlei kruiden.. vind het een beetje vreemd dat er overal gezegd word dat je moet opletten met kruiden en dat de friso potjes er best veel in zit (oregano witte peper ui enz)
Klopt Beertje, daarom geef ik niet teveel Friso. Joey is er 2 keer flink misselijk van geworden, terwijl de fruit van Friso in die periode goed ging
Maar Friso heeft amper fruitpotjes... En alleen fruit krijgt ze zo af en toe uit een potje, de rest vers!
Oh ja, Truus ! Helemaal vergeten... Helaas geen uitleg waarom er geen stukjes in zaten. Wel een pakketje gekregen met wat producten!