Hallo, Heb overal lopen zoeken, en kon nergens iets vinden waar ik veel wijzer van werd. Sinds mijn neefje (2 1/2 jaar) sinds eind jullie een nichtje erbij heeft is die ontzettend jaloers, hij probeerd haren te trekken bij d'r, maar ook bij anderen, zo kan het ook dat hij het ineens doet bij een ander kindje wat die bij de bakker oid ziet. Terug trekken e.d. helpt niet, want dan pakt hij zijn andere hand er ook nog bij en gaat met 2 handen aan je haar trekken. Negeren helpt ook niet, ook al is dat natuurlijk vrij lastig als hij ineens in iemand z'n kind zijn haar zit, om dat te negeren. Maar nu is het de bedoeling dat onze zoon over 3 weken ook een ochtend per week naar hun toe gaat, om op te passen. Nu heeft onze zoon wel best veel haar op zijn hoofd, dus daar kan ook aan getrokken worden, buiten het feit dat hij nog maar 4 weken oud is, dus ook zijn fontanell is nog niet dicht. Dus ja ook dat kan ik dus niet zo een prettig idee vinden. Wat zouden jullie doen? Of hebben jullie nog een oplossing voor het haren trekken. Wacht heel graag jullie reacties af.
Hmm, ik zou het eng vinden mijn kleine daar te brengen als dat manneke zo vaak aan haren trekt van andere kindjes.. Ik zou ook niet weten hoe je het op moet lossen..