hoi! ik kom even binnenhuppelen! want ik heb nu officieel verlof! en ik heb vandaag afscheid genomen van m'n cliëntje en de klas met cupcakes en botercrème erop en dan roze en blauwe muisjes. en een quiz. het was leuk! en dan schijnt de zon ook nog zo. woei, allemaal positiviteit! pony's regenbogen, bloemetjes en zonneschijn! zo. Dat moest er even uit!
Oh heerlijk! Een betere start van je verlof kun je je niet wensen. Geniet er lekker van Edit: hoewel ik al even ziek thuis ben begint mijn verlof over een week. Kijk er naar uit om vrij te zijn met dit weer. We hebben het getroffen qua seizoen!
heerlijk! Geniet maar lekker van je verlof en dat zal zeker lukken met dit mooie weer! (stiekem ben ik jaloers )
Oh heerlijk hè! Ik word er ook helemaal blij van.... Ik moet nog 1 weekje tot mijn verlof... Dusss hopelijk houd dit weer aan...geniet er lekker van...
Twee jaar geleden ging ik half maart met verlof. Het was echt DE ideale tijd! Ik heb bijna 4 maanden alleen maar lekker weer gehad Nu ga ik pas begin juli met verlof, maar ik hoop dat ik dan ook nog even van heerlijk weer kan genieten
Mijn verlof is ook gisteren begonnen, nu met het mooie weer. Helaas lopen er nog allerlei bouwvakkers enzo in mijn tuin en staat het vol met gereedschap en bouwmaterialen, waardoor het nog niet helemaal het lente gevoel geeft om even buiten in het zonnetje te gaan zitten. Als het goed is zijn ze vrijdag klaar en krijgen we de tuin weer terug (na >4 maanden bouwwerkzaamheden)
Ik ben een klein beetje jaloers op je, hahaha. Maar laat dat je niet weerhouden door lekker in het zonnetje te gaan zitten!!!