De titel zegt het al... Wanneer hadden jullie 3+ op de CB digi? Ik deed hem gister en gaf ie nog 2-3... Toen ik hem bij mijn zoontje deed gaf ie op precies 5 weken 3+ Nu dus nog niet... Bij welke duur hadden jullie 3+?
je moet niet teveel vertrouwen op de indicatie van het aantal weken.. je maakt jezelf alleen onzeker!
Ik had pas 3+ met 5w5dagen! 1-2: nod 2-3: 5w2d 3+: 5w5d Was daardoor erg onzeker, maar gelukkig nergens voor nodig!! Overigens best erg dat ik drie van die dure testen heb gedaan om de zwangerschapsduur te controleren
2 dagen voor nod 1-2 Nod 2-3 Week na nod dus 5 wkn 3+ Maar ik kon uitgaan van een cyclus volgens het boekje aangezien mijn ei is opgewekt via pregnyl en zwanger van een cryo ben.
Hmm heb er net nog 1 gekocht... Want ik wil die 3+ zien Wbt die indicatie weet ik wel hoor... Maar die 3+ is toch een teken dat het goed stijgt Zou ik hem morgen doen? Of nog even wachten?
Ik heb hem pas gedaan op 4 weken 5 dagen en kreeg dan 3+ Geen idee of het ook al eerder kon geweest zijn..