Wanneer vond jij het zwaar worden?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zomerrr, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Talitha15

Talitha15 Actief lid

2 mei 2007
    238
    0
    0
    Van week 5 tot nu, want ik ben al die tijd misselijk geweest! Ik denk ook dat het niet meer overgaat! Maar ach, ik weet waar het van is. Al baal ik er ook wel van. Zal blij zijn als ik 19 weken verder ben;)

2. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    ik vind het nu behoorlijk zwaar worden met mn 28.5 uur werken en mn drukke 3jarige meisje!!

3. Amy32

Amy32 Bekend lid

28 jun 2010
    700
    76
    28
  4. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    het begint nu zwaar te worden. De extra kilo's (15 :D ), hij trapt en boksed nu hard, en ben snel moe en krijg het snel benauwd. Kan niet wachten totdat de bevalling begint, maar voorlopig mag ie nog wel 5 weekjes blijven zitten :)

5. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Wat is zwaar?

Heb nu last van mn bekken, vaak plassen, niet mega veel energie meer dus sneller moe, maar slecht kunnen slapen. Maar voor de rest doe ik gewoon mn ding.
    Zwaar wil ik het nu nog niet noemen, wel vermoeiend.

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik vond 40 weken zwaar worden.. Lichamelijk top rond, helemaal klaar voor de kleine, het was kerst en ik was uitgerekend..
    Het feit dat ik zelfs nog zwanger het jaar uit ging viel me 'zwaar'. Ik was nieuwsgierig, maar lichamelijk gezien kon ik nog wel ff door hoor!
    Ben 41 wkn bevallen, dus was maar 1 weekje dat ik het beetje gehad had..

7. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Tja, wat heet zwaar...ik ben gewoon vaak vermoeid, omdat ik al last heb van chronische vermoeidheid en nou slaap ik 's nachts ook nog eens slecht. Dus ik ben vaak overdag nergens toe in staat door de vermoeidheid.
    Probeer 's middags wel een dutje te doen, maar ik en overdag slapen.....
    Verder weinig last van kwaaltjes.

8. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Zei ik hier gisteren nog dat ik nog redelijk topfit was, heb ik vandaag van kruin tot staartbeen verschrikkelijke rugpijn... Echt geen doen!
    Nu heb ik gisteren ook de halve babykamer gesopt en ingericht en de babywas gedaan en gestreken, maar pfoe... Wist niet dat het gevolg dan gelijk zo heftig was.

Met andere woorden, vandaag gestrekt... Bah!

9. tulip

tulip Niet meer actief

bij de oudste heb ik het eigenlijk nooit als zwaar ervaren ook al heb ik de hele zwangerschap overgegeven..je went eraan.

Nu vind ik het vanaf een week of 23 zwaar, maar dan niet in een lichamelijke zin. Ik mag vanaf die tijd niks huishoudelijks meer doen, max 5 keer per dag bukken en proberen zo min mogelijk van de bank te komen. Zo heel af en toe eens naar een winkel. Dat vind ik eigenlijk zwaar, dat ik heel veel wil, maar heel weinig mag.

10. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    ik heb al een dochter van 21 maanden maar vind het sinds een dag of 5 wel echt zwaarder worden. Ook omdat ik natuurlijk ronder word, maar ik merk ook wel door het tillen van ons meisje alhoewel ik dat zoveel mogelijk beperk. Is toch wel anders dan bij de eerste zwangerschap als je er al 1 hebt rond lopen.

11. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Bij de eerste werd het pas zwaar in week 35, mijn laatste werkweek. Ik moest mezelf écht uit bed hijsen...
    Nu bij de tweede merk ik dat het vanaf de 30 weken zwaar werd. Zoonlief tillen word toch steeds zwaarder, verplicht een aantal weken rust moeten houden waarin ik niets mocht, en nu met de allerlaatste week doet mijn hele lijf zeer en slaap ik erg slecht. Tenzij de baby zich eerder meld hoef ik maar tot uiterlijk volgende week vrijdag, dus dat weekje gaan we nog we redden!

Deel Deze Pagina