Wanneer voor de 1e keer naar de kapper?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamma van Finn, 27 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    anderhalf, mijn dochter is lang kaal geweest.
    Daarbij ga ik altijd snel naar de kapper en laat er veel vanaf knippen. Ik wil niet dat ze een lang vlassig kapsel heeft, dan liever wat korter. Nu is ze bijna 3 en begint het echt meisjeskapsel te worden. Meeste meisjes hebben dat met 3 al wel.
    Met mijn zoon ga ik ook als het nodig is hoor, denk met een maand of 7/8. Zijn haar groeit nu al, dus echt kaal zal hij niet worden.

2. Storm

Storm Niet meer actief

Het begint nu te groeien maar om nou meteen naar de kapper te rennen. Het zit nog mooi en ik vind dat babyhaar nog erg schattig.
    Mijn zoontje is inmiddels 13 maanden, maar dus nog nooit geweest en ook nog niet bijgeknipt.

3. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    hier is het nog niet nodig denk ik voorlopig..
    hij heeft nu zo'n fantastische kale rand op zijn achterhoofd...charming! ;)

4. lauraatje

lauraatje Actief lid

9 feb 2009
    255
    0
    16
    almere
    mijn zoon had heel veel haar en na een paar maanden leek het wel of er een duif op zijn hoofd zat haha, lange pluizige plukken. Hij is dus toen ie 5 maanden was naar de kapper geweest. Bij mijn vriendin op schoot en ik ervoor om hem af te leiden. De kapper liep steeds om ons heen om het te knippen. Lachen was het wel want hij was pikzwart toen we erheen gingen en kwamen met een blonde god naar buiten. Zo zie je maar, echt babyhaar bestaat wel. Hij is nog steeds superblon.( zie foto's

groetjes

5. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Mijn dochter is volgende week 4 maanden en gister heb ik voor het eerst, toen ze sliep, stiekem haar piekhaartjes van de achterkant weggeknipt. Onder haar zachtje babyhaar komt nu al haar nieuwe, stuggere haar. :)

6. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ik ben ook kapster en knipte mijn zoon voor het eerst met 2,5 maand. Hij had toen al een hanekam en die wilde ik even recht knippen.
    Nu knip ik hem om de 8 weken, het groeit heel snel bij hem en hij heeft heel dik haar (net als mama)
    Ik knip hem heel kort vingerdikte boven op en na 3 weken zit het goed, net iets langer en kan er lekker gel in...

Deel Deze Pagina