tepel-piercing

Discussion in 'Zwanger worden' started by boterbloempje83, Jan 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    1,526
    0
    0
    tsja.. en dan ga je een topic maken over tepelpiercing houders onder ons :p:D;)

maaruh..
    wat ik graag wilde weten of jullie (diegene met een tepelpiercing) voorzorgsmaatregelen nemen ivm a.s zwangerschap?
    hierbij bedoel ik..
    of de piercing eruit halen, groter staafje aanschaffen etc..?

kben benieuwd..

2. fontana

fontana Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    ik heb geen tepelpiercing, maar ik heb een navelpiercing.. die heb ik eruit gehaald met 26wk zwangerschap en na de bevalling er gewoon weer ingedaan.. gaatje was open nog steeds.
    Denk dat wanneer je bv gaat geven, je hem eruit zal moeten halen. Zo niet, kun je hem denk ik wel laten zitten.. want de tepels worden toch niet enorm? Ik weet t niet, die van mij in ieder geval niet bij de eerste..

3. boterbloempje83

Dec 14, 2009
    1,526
    0
    0
    ik heb namelijk ook geen flauw idee hahaha.. maar aangezien ik nu al een ruime week 'last'/ 'pijn' ivm koude rillingen over mijn tepels heb, moest ik ineens eraan denken hoe en wat hihi..

dus je gaatje bij je navel was gewoon open?
    je hebt ook van die zwangerschapsstaafjes.. niet gebruikt dus

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    ik heb hem er uit gehaald...

denk daalijk word mn tepel groter en gaat t zeer doen ofzo

5. fontana

fontana Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    ja, denk idd dat je tepels zelf aangeven wanneer t niet meer kan.. handig zo'n lichaam.
    Mijn gaatje ging niet dicht nee. heb idd een dag zo'n enorm staaf geval geprobeerd maar dat bleef overal in haken en het voelde vreselijk.. dus nee weggemieterd.

6. rachell

rachell Actief lid

Sep 2, 2008
    305
    0
    0
    kapster
    gelderland
    Ik heb hem er ook uitgehaald ...!
    Vond wel jammer.. maar goed. als je van plan bent bv te gaan geven .. lijkt me dat voor die kleine niet echt fijn :s

7. cici86

cici86 Fanatiek lid

Dec 29, 2009
    1,266
    0
    0
    Germany

moet er ineens aan denken dan komt de melk er aan drie kanten uit?

lig hier helemaal in een scheur..:D

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    hahaha

Daarom heb ik m er uit gehaald :D

Stom he

9. rachell

rachell Actief lid

Sep 2, 2008
    305
    0
    0
    kapster
    gelderland
    haha jaa ik had er genoeg voor een drieling spoot er aan alle kanten uit joh haha .:p

10. boterbloempje83

Dec 14, 2009
    1,526
    0
    0
    whahaha.. als het uit 3gaten zou komen, dan ben je wel sneller klaar met je borstvoeding geven ;) dus dat scheelt weer hahaha..
    thanx voor jullie reacties!!

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik heb geen tepelpiercing en heb ook nog geen ervaring in zwanger zijn. Maar als ik dit topic zo lees vraag ik mij af: stel je voor dat je je tepelpiercing in houd en je geeft je kindje borstvoeding, kan je baby de piercing er dan niet afzuigen en doorslikken? Of is dat iets geks wat ik zeg? Lijkt me wel gevaarlijk, of is dat niet zo?

12. boterbloempje83

Dec 14, 2009
    1,526
    0
    0
    dat is een hele goede!
    toen ik de piercing vorig jaar heb laten zetten werd er gezegd, er kan geen problemen geven als je bv gaat geven,, maar gewoon het idee al hihi.. ik zelf wil geen bv geven, maar heb idd ook met die vragen gezeten.. ;)

13. layla26

layla26 Bekend lid

Aug 24, 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    Ik laat hem zitten, en ik zie het wel als het ooit zover is dat ik zwanger mag worden. Ik hoop dat hij dan kan blijven zitten, of dat het gaatje in ieder geval blijft, wil hem niet kwijt.

14. layla26

layla26 Bekend lid

Aug 24, 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    Daar heb je gelijk ik. ligt er aan wat voor piercing je hebt, maar ik zou geen bv geven met een piercing in.
    Ik heb een ringetje met een diamantje erin, dus dat balletje kan er wel af, gewoon klem tussen de uiteinden van het ringetje, ik kan me voorstellen dat als een baby daar aan gaat zuigen, dat het balletje eraf kan schieten.
    Nooit doen hoor dames....en lijkt me zelf ook niet fijn als je kindje daar aan moet zuigen..

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ik heb hier laatst ook info over gezocht en kwam wisselende verhalen tegen.
    Ik hou nu gewoon mn piercing in en wanneer ik bv ga geven haal ik de piercing eruit.
    Voeden met piercing kan niet ;)

Soms komt het ook voor dat er een kliertje is geraakt met het zetten, dan lukt bv geven niet!
    Dus maar duimen dat niemand hier een kliertje geraakt heeft.

16. Trees

Trees Niet meer actief

Ik heb hem bij 7 weken zwangerschap eruit gehaald en wilde dat ik het voor het zwanger worden al had gedaan.

Ik heb de hele boel bij elkaar gevloekt om het kreng eruit te halen. Mijn tepels werden al vroeg in de zwangerschap extreem gevoelig en werkelijk reusachtig. De piercing zat helemaal klem en doordat de boel al zo hypergevoelig was... au au in ieder geval.

Ik zou in ieder geval voor het zwanger worden er al een groter staafje in laten zetten en bij de eerste gevoeligheid eruit!

Dat was trouwens bij mijn eerste zwangerschap ruim twee jaar geleden en het heeft ongeveer een jaar geduurd voordat de gaatjes dicht waren. Je ziet nog wel heel duidelijk waar het gezeten heeft.

17. boterbloempje83

Dec 14, 2009
    1,526
    0
    0
    thanx!! voor reactie!

18. boterbloempje83

Dec 14, 2009
    1,526
    0
    0
    d8 ik ook dat voeden met piercing niet ging/gaat, vandaar dat ik verschillende reacties wilde horen hier op het forum :) thanx!!

liefs

Share This Page