wanneer voor de eerste keer na de VK?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 18 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Wie weet dit? wanneer kun je langs de VK ook al is het nu wat vroeg maar wil volgende week gaan bellen omdat wij ook op vakantie gaan eind augustus wat is wijsheid? :rolleyes:
    bedankt voor jullie reacties
    groeten van jennie72

2. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    ik heb ook met 5 weken gebeld en kon met 10 weken komen,maar er zijn er ookdie al eerder zijn geweest

3. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    je kan nu gerust bellen hoor, per verloskundige praktijk bekijken ze wanneer ze iemand voor het eerst laten komen, vaak is het tussen de 10 en 12 weken, succes

liefs fredje

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja meestal zo rond de 10 weken. eerst krijg je een intake gesprek. en dan word er een afspraak gemaakt voor het eerste echte vk bezoek, en de echo natuurlijk.
    maar ik zou gewoon bellen voor een afspraak hoor

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik met 8 weken. Ik heb ook gebeld zodra ik het wist.

6. Niet meer actief

Volgens mij is het tegenwoordig met 9 week erheen en dan maken ze afspraak voor de echo... Ik zelf heb 2 dagen geleden gebeld en ik moet dinsdag heen...

7. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ik heb gebeld toen ik 7 weken zwanger was naar de verloskundige. Met 8 en een halve week mocht in langskomen voor een intake gesprek.

8. Niet meer actief

Hallo dames , maar krijg je alleen een gesprek dan ik zou zo graag een echo willne. Of ben ik nu te voorbarig. Of is in elke praktijk weer anders. Ik kan haast niet wachten om wat te zien ook al is het niet veel maar dan heb je wat gezien weet je. Ik zal volgende week is bellen dan weet ik meer bedankt voor de wijze raad. Is zo prettig zo. Laagdrempelig.
    groeten van jennie72 wanneer kun je eigenlijk een kloppend hartje zien??????? :rolleyes: lijkt me zo gaaf echt een unieke ervaring

9. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Gewoon alvast bellen...Het is tegenwoordig gebruikelijk om je intake gesprek al te hebben rond de 8 weken ivm eventuele prenatale onderzoeken die je mss wil laten doen. Je krijgt bij dit gesprek nog geen echo, tenzij er een medische reden voor is. Rond de 12 à 13 weken krijg je je eerste echo en rond de 20e week je 2e. Alleen deze worden in nederland vergoed door de zorgverzekeraar. Daarnaast kun je nog zogenoemde pretecho's laten maken, maar die zijn voor eigen kosten...

10. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    ik had gebeld met 8 wkn en kon met 10 wkn al komen

Deel Deze Pagina