We willen graag meerdere kinderen, en ik weet dat ik er erg vroeg bij ben... Want onze kleine is immers net 3 weken oud... Maar wanneer hebben jullie besloten om voor nog een kindje te gaan (voor degene die meer kindjes hebben).. Ik zelf wil er niet te lang leeftijd tussrn hebben.. Je kindje moet 9 maanden groeien en het kan immers niet gelijk lukken..dus een leeftijd van een jaar zit er al gauw
Wij hebben het er vrij snel over gehad... Maar altijd gezegt ivm gezondheidsproblemen bij ons zoontje, dat moet eerst voor 80% meer stabiel zijn. Dat was het vorig jaar december begin januari dit jaar... En meteen datum geprikt om de spiraal eruit te halen, met wat speling er nog in..dat was 31 maart dit jaar...en inmiddels zwanger van ons 2e wonder
Lovelymum, van harte gefeliciteerd! Ik herken je van een vorig forum toen je zwanger was van je zoontje en ik van mijn dochtertje geloof ik! Leuk zeg je tegen te komen met zo'n goed nieuws! Hoe gaat het? Hier goed, samen met mijn nieuwe vriend gaan we voor een derde! Zo spannend weer! Liefs Wanneer voor een tweede, ik zou zeggen, ga met je gevoel mee! Als er een jaar tussen zit of langer.. alles heeft zn voor en nadelen
Ik had die wens ook al heel gauw. Toen de eerdte 5 maanden was zijn we op unsafe over gegaan en toen de oudste 9 maanden was was ik zwanger van ons tweede kindje Toen de oudste 1 jaar en 5 maanden was werd nummer twee geboren
Echt tropenjaren de eerste jaren maar ook super leuk. Ze verschillen maar iets in leeftijd en spelen graag samen ( zullen kinderen met meer leeftijdsverschil ook wel doen)
Wij wilden als het ons gegund was 2 tot 3 jaar tussen de kindjes. En ze schelen 2 jaar en 3 weken, dus wij zijn zeer gezegend.
Negen maanden op negen maanden af heb ik heel serieus genomen en toen onze oudste 9 maand was zijn we er weer voor gegaan....ik was ook pas een jaar na de bevalling weer echt 100% mezelf dus was wel blij dat ik ff de tijd heb genomen... Bij starten voor de derde na een jaar begonnen...was toen al veel eerder weer fit maar moest wachten ivm keizersnede...(advies een jaar lang wachten met zwanger worden) ...de oudste is bij komst baby straks bijna 5 en de jongste net 2 jaar...niet heel veel leeftijd er tussen vind ik zelf....maar ja je hebt het niet voor het zeggen zelf...kan idd poos duren. Succes met je beslissing...
Heeft bij ons lang geduurd, pas sinds februari 2014 hebben we besloten ervoor te gaan. Onze man wordt in mei 4!
Hier zit er 17 maanden tussen. Doordat de eerste langer als 2 jaar op zich liet wachten hebben we besloten daarna snel weer te proberen. Na m'n lichaam eerst beetje bij te laten komen. Dit keer sneller dan verwacht dus ! Eerste keer