Hallo allemaal, Ik ben nu zo´n 8 maanden van de pil af. De laatste 3 maanden heb ik last van allerlei klachten. Onregelmatige menstruatiecyclus, hoofdpijnen, vermoeidheid, misselijk en buikklachten, Afgelopen vrijdag ben ik bij de huisarts geweest omdat ik me zorgen maakte over mijn cyclus en de lange tijd om zwanger te worden. Huisarts gaf aan dat ik me nog geen zorgen moest gaan maken. Veel vrouwen hebben tijd nodig om alles in je lichaam op orde te krijgen. De huisarts benoemde dat ik last had van hormonale schommelingen en griepsverschijnselen. Vanaf vrijdagmiddagheb ik opeens last van hevige steken in mijn linkerzij en soms een zeurende pijn rechts. Ook heb ik last van pijnscheuten in mijn borsten. Ik weer de huisarts gebeld, moest ibuprofen 400 of 600 nemen en als de pijn niet minder werd langs komen. Na een uur werd de pijn lichter, dus ben niet langs gegaan. Ben daarin best wel terughoudend. S´avond werd de pijn weer heviger. Besloten om op tijd op bed te gaan met een warme kruik. Deze steken werden vanaf zondagavond pas minder. Heb nu nou en dan nog last van een zeurende steek, maar het wordt minder. Heeft iemand een enige idee wat het zou kunnen zijn of is er iemand die dit ook heeft gehad? O ja, ik heb net een menstruatie achter de rug van 7 dagen. Afgelopen dinsdag 22 april was de laatste dag. Liefs StayCalm
Weet je zeker dat het een menstruatie was? Was het een normale menstruatie? En waarom doe je niet een testje, als die nega is zou ik toch even naar de dokter gaan.
Het was een menstruatie van 7 dagen. Heb afgelopen donderdag 2 dagen na menstruatie een test gedaan en deze was negatief
die pijn die jij omschrijft had ik altijd tijdens de eisprong. de eerste keer na het stoppen met de pil toen ik een eisprong heb gevoeld was het inderdaad ook hele heftige stekende pijn. die maanden daarna was het hetzelfde gevoel maar veel minder heftig ik had dit altijd 1 hele dag en wist dat ik dan mijn eisprong had. weet natuurlijk niet of dit bij jou ook zo is maar zou het even in de gaten houden!
Als je banner klopt zou ik ook zo even zeggen dat het op een eisprong lijkt. Het groeien van je eitje kan echt behoorlijk pijnlijk zijn en het springen trouwens ook naar persoonlijke ervaring. Ik heb hier elke maand last van. Van milde pijn tot echt heftige pijn dat ik even niks meer kan. Even in de gaten houden of het wegzakt want ik ben natuurlijk geen dokter en via een beeldscherm kunnen we ook maar zoveel.
Gooi er dan een ovu test tegenaan! En als de innesteling laat was kon je dan ook nog niet positief testen. Maar goed. Wat een raadsel zeg.
Bedankt voor jullie berichtje. Ik heb nog nooit een eisprong gevoeld. Als het klopt wat jullie zeggen, zou dit de eerste keer zijn. Naast de genoemde pijnklachten heb ik ook last van rugpijn. Ik hoop dat dit een eisprong is. Zou fijn zijn als ik dat opmerk. Scheelt weer in het plannen van de vrij partij. We doen het nu om de dag of elke dag op de gok. Liefs StayCalm