Hallo allemaal, Wie heeft Teunisbloemolie de eerste weken toen je al zwanger was nog doorgeslikt? Lees overal dat je het moet slikken tot de eisprong. Maar dat is wel lastig als je nog niet ongesteld bent geworden zoals ik. Ben in december gestopt met de bv. Nu heb ik wel erg last van slijmverlies. Gister in de wc kon ik het uit elkaar trekken, lange slierten. Vandaag stond ik op en voelde ik steken in mijn eierstokken. Zou dat een eisprong kunnen zijn? Ik heb er voor mijn zwangerschap niet op gelet en had ook een vrij onregelmatige menstruatie. Heb toen ook Teunisbloemolie geslikt en gestopt toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, was in twee maanden zwanger dus geloof wel in de werking ervan zoals veel vrouwen op dit forum. Maar dat was ik dus al een paar weken toen ik erachter kwam zwanger te zijn. Het is dus goed gegaan toen ik het in het begin door slikte, maar word nogal onzeker door al die Berichten dat je ermee moet stoppen na je eisprong omdat het slecht kan zijn voor de vrucht. Dus wie heeft ervaring met het toch even doorslikken van de Teunisbloemolie tijdens de zwangerschap? En zou ik nu aan het ovuleren zijn? Hoop op reacties! (Vanwege mijn leeftijd proberen we weer snel zwanger te raken)
De pijn die je voelt is niet van je eisprong. Maar de laatste groeispurt van de follikel. Dikke kans dat je ei morgen springt. Dit voel je niet namelijk. Ik slik ook Teunisbloemolie. Maar ik lees even mee vwb je vraag over het slikken na eisprong en bij zwangerschap.
Ik gebruikte (en nu weer, maar probeer nu niet meer zwanger te worden) het voor PMS-klachten dus no way dat ik ging stoppen na eisprong . Volgens bijsluiter mag het ook gewoon tijdens zwangerschap. Als je gaat zoeken dan zou teunisbloemolie baarmoederkrampen kunnen geven, die dan niet goed zouden kunnen zijn voor het innestelen. Maar goed, heb er zelf niets van gemerkt. Was meteen ronde 1 zwanger en gestopt zodra ik wist dat ik zwanger was (12 dpo). Resultaat is nu al weer ruim 2,5 jaar oud ...
Hoi, Ik heb wel ervaring met teunisbloemolie, ik heb die een tijdje geslikt tegen pms-klachten. Ik kreeg er veel krampen van en voelde me moe, dus ben er weer mee gestopt. Volgens mij kan het geen kwaad om het te slikken als je zwanger bent. Misschien even voedingscentrum of gezondheidsplein checken?
Goh, ik dacht dat deze topic (door mij geopend) reeds gesloten was. Wat leuk nog een reactie. Wel toevallig omdat er het volgende is gebeurd; Gisterochtend had ik opeens roze bloedverlies, een week nadat we gemeenschap hebben gehad. Het was heel weinig en was bij het tweede toiletbezoek al bijna helemaal verdwenen. Ik denk dat het een innestelingsbloeding is geweest. Het is me allemaal te toevallig. Ik heb al die tijd geen menstruatie gehad tijdens de bv. Ik ga weer teunisbloemolie gebruiken om mijn cyclus weer terug te krijgen en kort daarna heb ik slijmverlies (vruchtbare periode), steken en een week na gemeenschap licht bloedverlies. Ik las op internet dat wanneer je denkt je eisprong te hebben gehad en rond die tijd gemeenschap hebt gehad, en je ongeveer een week daarna opeens bloed verliest je grote kans hebt zwanger te zijn. Bij mijn eerste heb ik ook innestelingsbloed gehad, nog wel heviger ook en een aantal dagen. Ik bleek toen ook al verder in mijn zwangerschap te zijn dan gedacht. Ik ben in ieder geval nu gestopt met de teunisbloemolie. Ik ga over een week testen. Zou wel heel erg fantastisch zijn. Iemand ervaringen of ideeen
Zou heel goed kunnen kijkend naar wat je beschrijft qua tijdsbestek! Ik ga voor je duimen! Hier ook precies een week na ei beetje bloed gehad, helaas wel geëindigd in mk met 7wk maar toch wel gehad dus! Ps. Teunisbloemolie zorgt voor het verkorten van je cyclus? Dit zit ook in de Etos zwanger worden pillen toch? Beetje off-topic Sorry, miss is er iemand die t toevallig weet/ziet 🙈
Hoi Zoesje, Wat ontzettend jammer dat het geëindigd is in een mk!! Lijkt me vreselijk. Zit ik waarschijnlijk wel in de goede richting te denken, maar alleen een zwangerschapstest kan dit bevestigen. Ja, Teunisbloemolie verkort volgens mij je cyclus ook. Die van mij was daarvoor echt onregelmatig. Ik las toen op dit forum over Teunisbloemolie en ben het toen ook gaan gebruiken. Zoveel succes verhalen! Ik was toen dus zo zwanger wat ik nooit gedacht had. Bleek bij de termijnecho al 13.2 te zijn.