grrr pff aargghh!! 11 maanden sprong?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mw21, 24 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    pfff...
    makkelijk lief veel zelf spelen en lange nachten en overdag makkekijk slapen....over!!!

bloedchagrijnig is ze alleen maar jengelen wel honger/geen honger niet weten wat ze wil.

Sliep met 11 weken al van 20-8
    nou dat is sinds een paar weken over...ook eerste tandje dus zetpil hielp nog wel...
    Zo 2 uur met der in de weer wat eindigt in fles en dan gaat ze meteen slapen.

Mijn vriend zegt geef dan meteen de fles maar dan kom ik nie meer van die nachtvoedingen af(ben ik bang voor)

ik zeg laten huilen en af en toe gerust stellen maar ze wordt echt hysterisch! Krijgt dan helemaal rode stressvlekjes in haar gezicht(herkend iemand dit trouwens) en gaat hoesten/kokhalzen
    nou dat vind ik echt te ver gaan...

donderdag had ze bij mijn smoeder maar 2x 3kwartier geslapen en sliep ze bij ons snachts wel door omdat ze dood op was maarja haar overdag wakker houden= enorm ontevreden kind

herken der niet meer!
    En nooit gedacht dat ik over haar een 'snachts wakker' topic zou openen haha

2. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Yups, het is een fase!

Gewoon meteen die fles geven hoor, ze heeft kennelijk honger. Ik heb nog nooit ervaren dat ik er niet meer afkwam, op een gegeven moment slapen ze gewoon weer door. Beetje onzin om 2 uur met haar op te zitten midden id nacht als een flesje werkt ;)

Als ze hysterisch wordt is dat ook een teken dat er iets is. Onze meiden kleuren ook heel snel als ze (hard) huilen. Rode ogen en vlekjes.

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    ja he...maar lees ik zoveel laten huilen want t is uitproberen..tja lastig...
    denk wel dat ik t flesje niet meer in ons bed ga geven merk dat ze die link gaat leggen. Maar gewoon op haar kamertje blijven denk

niet verwacht dat ik zo onzeker zoi zijn haha maar herken dit gewoon niet van der!

4. tassie1980

tassie1980 Actief lid

1 jul 2011
    473
    52
    28
    beilen
    Hier lijkt de rust een beetje terug te komen.pfff idd niet meer zelf willen spelen.huilen als je naar de wc gaat.savonds wakker worden(sliep gelukkig snachts wel).nog wel erg jengelig.ik hoop dat de fase snel overgaat.wel pittig hoor.

5. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Je merkt het vanzelf als ze aan het uitproberen zijn.
    Ik check 's nachts gewoon alles: vieze luier, pijn, honger en doe hetgeen nodig is. Maar ook de mamahonger, dus ik vond het nooit zo erg als ze 's nachts wakker werd en bij ons verder wilde slapen. Zolang ze maar echt ging slapen. Toen ze 13 maanden was had ze een fase en wilde ze ook bij ons in bed, maar slapen ho maar. Ze kroop het hele bed door en wilde alleen maar spelen. Midden in de nacht.... Dus toen hebben we wel een 5-minutenregel toegepast. Waarbij we eerst hadden uitgelegd waarom. Volgens mij begreep ze het toen wel een beetje.

6. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nou he! vind t ook echt vermoeiend! zelfs in de kinderwagen is ze t na een kwartier zat :(

7. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    idd hier ook spelen bij ons in bed...paar weken geleden ging ze nog wel slapen...

8. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Gelukkig hier nog geen last van. Jouw kindje is bijna netzo oud als die van mij...Ben benieuwd of dat hier ook zo gaat zijn. Laten we hopen van niet. Geen tips of iets dergelijks alleen maar medeleven kan ik tonen. Ik lees mee met deze topics wie weet kan ik nog een paar tips gebruiken in de toekomst. Sterkte in iedergeval!
    Je mag er in iedergeval van uitgaan dat het een fase is waar ze doorheen moet.

9. mamavanpoppetje

mamavanpoppetje Bekend lid

15 jun 2012
    528
    1
    18
    Zaanstad
    Zo herkenbaar zit er midden in. Ze wilt niet in haar eigen bed slpn. Bij mij duurt t inmiddels al een week of 3 ben op. Maar ik hou me vast aan het idee dat t overgaat.

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    oke...steeds bedenken...het gaat over...

11. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    snap dat t erbij hoort hoor maar ze was juist altijd zo leuk en makkelijk met verjaardagen, etentjes etc heerlijk...speelde zo een uur zelf maar kan nu geen kant op zo saai!
    Morgen etentje op t dorp en mijn nicht geregeld om haar te halen als t bal is...

12. Blije Door

Blije Door Actief lid

10 apr 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    Die 11 maanden sprong was echt verschrikkelijk (hij kwam hier iets eerder) en allemaal dezelfde dingen die jij noemde. Hier heeft het een paar weken geduurd, heb zelfs bij de HAP gezeten omdat ik het niet trok. nachten heb ik met hem op m'n arm gelopen, arme kind was zo met zichzelf in gevecht. De eerste dagen dacht ik ook van ja daaag ik ga je geen fles geven maar uiteindelijk toch gedaan en wat een wereld van verschil en het troostte hem heel erg. En toen de sprong over was sliep hij ook weer door. Ik heb overigens niet altijd volledige voeding gegeven maar bijv 150 cc met maar 1 of 2 schepjes fv.

Succes, het gaat weer over maar ik weet precies hoe je je voelt.:)

13. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    dat doe ik idd ook! btje voor de smaak.
    vanacht meteen fles gedaan en ging idd meteen weer slapen...
    vraag me af hoelang dit nog duurt :)

14. misa

misa Niet meer actief

Gewoon aan haar 'grillen' toegeven waar het kan. Is echt een fase..

15. Blije Door

Blije Door Actief lid

10 apr 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam

En zolang je je beeb daar mee helpt moet je dat ook lekker doen. Voor jezelf ook beter, kan je die sprong overdag beter handelen.

Hier heeft het 4 weken geduurd. Daarvoor nooit echt last van de sprongen gehad maar deze wordt ook aangegeven als de ergste van allemaal. Alle beebs die ik ken van dezelfde periode als mijn kleine hebben hetzelfde doorgemaakt. En daarna.. dan ben je zo trots als een pauw want dan gaat er weer van alles nieuws gebeuren :)

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hoe gaat het nu met je kleine draakje??? Hier hangt lukas aan me niet normaal meer!!!! Zodra ik hem op de grond zet om lekker te spelen dan kruipt ie naar mijn benen toe en gaat staan met zijn handen omhoog... En valt dan om ;) Nee, het is een rotsprong...

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    nou moet zeggen iiieeets beter vandaag. Misschien wel omdat ze vanscht meteen de fles heeft gehad ipv 2uur lang leuren?
    Hangerig is ze niet echt meer niet weten wat ze wil en huilen als iets niet lukt
    Merk nu al dat ze nieuwe dingen doet dus schiet maar op hihi

18. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Fijn om te horen!!! Lukas vannacht vanaf 3 uur liggen zingen... Brabbelen, tot het om 530 huilen werd... Heb hem toen maar bij me genomen... Weet niet of het sprongetje of tandjes zijn... Maar hij is erg aan mij...

19. Jane 31

Jane 31 Actief lid

22 feb 2009
    324
    0
    0
    Precies!
    Een tijdje geleden wist ik ook niet wat me overkwam.
    Heel vaak wakker....
    Veel aandacht vragen en veel borst voeding vragen.
    Maar inmiddels zijn wij in rustiger vaarwater gekomen;)
    ....en deze fase is nog fijner dan die hiervoor.
    Succes dames

Groeten Jane

Deel Deze Pagina