22 weken hier. was die ochtend aan het klagen tegen mun mama dat ikmijn ventje nog niet gevoeld had, en s'avond kreeg ik lichte schopjes
ik denk dat ik het vrijdag gevoeld heb.. 3 kleine tikjes in mijn buik. net alsof er zeg maar iemand op je schouder tikt, maar dan in mijn buik... heel erg vreemd :d ben nog altijd niet zeker of het dat was maar denk van wel sindsdien heb ik het niet meer gevoeld.
Hoi hoi, Ik voel nog steeds niets, maar had eergister wel in bed s,avonds geluidjes in mijn buik en die lijden niet tot windjes of iets. Het ging maar door die borreltjes en plopjes dus ik denk als ik nu eens mijn hand op mijn buik leg, en ja hoor stil. De volgende ochtend vroeg (toen ik weer eens naar de wc moest), toen ik weer terug in bed lag, begon het weer, ik weer mijn hand op mijn buik en ja weer stil. Dus ja dan denk je toch zal dit het zijn. Ik werd er wel vrolijk van...... Maar gisteravond ik denk nou kom maar op maar je raad het al, niets dus. Jammer......... Voelen heb ik dus nog niets maar gehoort waarschijnlijk wel. groetjes sandra