Pfff.. even uitpuffen hoor! We zitten niet zomaar in een achtbaan, maar in een raket! Wat een belachelijk snelle 7 maanden waren dat al zeg! Blijft het ontwikkelen en groeien in dit tempo doorgaan? Andy tilde van moment 1 zijn hoofdje op om rond te kijken. In de week dat de kraamzorg er nog was duwde hij zich op zijn buik al bijna het aankleedkussen af. (hij was een klein wurm.. 3250 gram) Omdraaien deed hij al met 2 weken, en 2 weken later ook van rug op buik, onderandere om speeltjes te pakken! Hij had met 3 weken al door dat als wij de trap op kwamen, we daarna naar zijn kamer kwamen, en werd dan al stil! Als wij hem neerzette met 2 maanden bleef hij gerust zitten voor een minuutje. Tot hij weer wat wilde pakken. Met 5 maanden tijgerde hij de kamer door, en met 6 maanden was dit kruipen op handen en voeten met enorme vaart! (arme hondjes hihi) Ook ging hij dingen als 'hhmmmm' doen als hij een potje zag, en 'Bhhhh' met luier verschonen. Ook gaat hij 'mama-en' als hij bij me wil: "Mhama.. maamaaa.mamama' en is papa 'bha-bha' 6,5 maand trok hij zich op aan de bank e.d. om te staan. Hij kon op zijn knietjes zitten zonder dat hij zich vast hoefde te houden (en gewoon zitten) 7 maand kon hij van zelf ergens tegenaan gaan staan weer gaan zitten en verder kruipen. Hij 'zegt' je na met dingen als 'AAaaa' en doet klakken e.d. na 7,5 maand, gaat hij op knieen rechtop kruipend (dus lopen op knieen zegmaar) achter zijn activitycenter op wielen aan. Pfhhh.. enig zo snel allemaal, maar waar is mijn baby? Hoe snel blijft dit allemaal doorgaan? of komt er straks ineens een pauze?
ik had een oppaskindje, dat was ook zo`n snelle tante. Liep bijv met 6 maanden rond de tafel (zelf gezien anders geloof je het niet eens). Toch liep ze pas met een jaar los. Mijn dochter was ook snel,iets minder snel dan de jouwe, maar deed heel lang over los lopen. Pas met 16,5 liep ze los terwijl ze met 8,5 maand al rond de tafel en in de box liep. Dus het kan best zijn dat je zoonttje een pauze neemt of je zoontje gaat zo door en loopt met 9 mnd los. Niets van te zeggen.
hahaha ik kan ook geen antwoord geven. Mijn zoon rolt nu sinds 3 weken van buik naar rug en andersom. Probeerdt heel hard om te kruipen maar komt er nog niet. Wel is hij al lekker verbaal. Succes ermee!!
wauuwwww die is ontzettend snel zeg!!!!!! die rent het huis door voordat hij 1 is! nee hier ging het niet zo snel, zoontje liep pas met 14 maanden, optrekken en rond de tafel lopen met 7 maanden. rollen met 5 maanden ongeveer. meisje: is nu bijna 5 maanden en rolt alleen per ongeluk op haar rug maar kan niet terug hahaa. zitten vindt ze geweldig maar kan het niet alleen, is ook nog niet goed. flesje herkent ze gelijk, als ik er aankom begint ze al te lachen en mondje open te doen.
Ik kan me voorstellen dat dat ook niet heel erg leuk is. Je babytje is al een hele vent zo te lezen. En het gaat al zo snel.. Ik herken het ook niet, mijn dochter begon net met rollen met 7 maanden haha. Ik denk dat ze nu net zoveel kan als jouw kindje, hihi. Ze is nu 14 maanden.
Hier ook een hele vlotte maar niet zo vlot als die van jou ik vind het heel jammer dat zo snel het baby eraf ging dus ik hoop dat de baby in mijn buik iets minder snel is. Nu vind ik het voor mijn gevoel trouwens wel iets rustiger gaan allemaal. Hij leert nog wel veel nieuwe dingen maar de hele grote sprongen zijn geweest.
Jeetje wat een snelle! Maar ik denk dat het niets zegt over het vervolg. Zoals in eerdere reacties ook al naar voren kwam. Nou, geniet maar volop, voor je het weet.... dan zijn ze groot..! Mijn zoontje is niet zo'n snelle. Wel al heel snel hoofdje optillen (hoog!), maar nog steeds weinig draaien. Al kan hij het prima, maar hij is een beetje lui denk ik..! Ook kan hij zitten. Maar het is nog wat ongecontroleerd, dus we laten hem nog niet alleen. Ben benieuwd..!
Ja het is vooral 'jammer' dat hij niet echt baby-baby is geweest zegmaar. Ook kwa blik in zijn ogen en houding was het al gelijk een jongetje! Hier is de patser 5 en een halve maand!
Ah wat een schatje!!! Ik vind mijn ventje van 3,5 al snel met alles, maar zo snel als die van jou nee dat niet haha! Vind het ook wel fijn dat ze nog een beetje baby zijn zegmaar Maar die blik in deogen herken ik zeker, mn ventje kijkt ook al alsof hij het wiel heeft uitgevonden
Mijn dochter gaat ook als een razende!! Is nu net 7 maand en doet ook al stapjes in de box en optrekken bij andere zaken.Ze kruipt en ze kon zelf gaan zitten met 6 maand. met 6,5 maand gaan staan. Ik vind het jammer dat ze zo snel gaat maar je houdt het niet tegen! Helaas. Geniet er nog maar even van! groetjes Ylona
Hier ook een snelle dame, ze kan nu van rug naar buik en buik naar rug en vandaag begon ze een beetje te rollen. Verder schuift ze op haar rug overal heen en begint nu ook met tijgeren. Ze kan ook al eventjes zelf zitten en begint nu ook zelf te gaan zitten... Ook kan ze zichzelf als ik haar in zithouding zet optrekken tot staan in de box en dan een tijdje blijven staan... Ik snap wel wat je bedoeld met dat het snel gaat... het echt babybaby is zo snel weg... Daarbij komt dat we een flinke dame van bijna 8 kilo hebben die met sommige dingen al in maat 74-86 zit... dus ze lijkt ook nog eens heel groot... Wij hebben als theorie dat ik straks weer naar school moet in sept. en dat ze dan alles wil kunnen ... Het is ook lastig met andere mensen vind ik ze vragen dan of ik haar niet te veel stimuleer etc. maar meestal laat ik haar rustig haar gang gaan op het kleed en ontdekt ze het gewoon zelf, als we met haar bezig gaan doet ze juist niks... Maar ik weet niet of het minder wordt bij ons leert ze steeds sneller nieuwe dingen...