Wanneer voor het eerst misselijk?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door arielletje, 19 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babel

babel Actief lid

25 aug 2006
    110
    0
    0
    Bij de zwangerschap van mijn dochter eigenlijk helemaal niet echt maar nu al van voor mijn NOD. Dat was ook 1 van de redenen dat ik dacht dat het wel eens raak kon zijn.

2. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    hahaha :D

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier begon het met 6 weken en met 9 weken moest ik ook echt flink spugen telkens. Daarvoor meer sporadisch. Tot 16 weken is het zo geweest, nu gelukkig niet meer misselijk geweest!!

4. Lolamaria

Lolamaria Lid

9 dec 2009
    21
    0
    0
    Ik heb de hele dag een weeïg en gammel gevoel. Het komt en gaat in golven. Het is goed te doen maar ik zal blij zijn als het afgelopen is. Voel me alleen nog maar meer een slappe vaatdoek.

5. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Ik heb tot nu toe helemaal nergens last van.
    Het enigste wat er is verander zijn de aders over mijn borsten heen,en heb af en toe wat zeurende pijn in mijn onderbuik.
    Ik heb nog geen 1 keer hoeven overgeven,en ben ook nooit misselijk geweest.
    In het begin was ik hier heel onzeker door maar op de echo van 11+2 wk was alles heel goed.

6. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Ben ook nog helemaal niet misselijk geweest... Inderdaad, net als meerdere hier, af en toe een weeïg gevoel als ik niet op tijd iets eet. Dit is ook weer weg zodra ik gegeten heb.
    Waar ik het meeste last van heb zijn mijn borsten, echt erg gevoelig en moeheid. Maar lekker lange nachten slapen doen wel goed!!
    Volgende week weer een echo, ben benieuwd, want ons wurmpke zal wel weer flink gegroeid zijn!

7. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    bij mij vanaf week 7 misselijk geworden tot ongeveer week 14!!! veel spugen, en zeer lage bloeddruk. Voelde me echt hondsberoerd. En op de een of andere dag was het geheel weg.
    hoop dat het voor jullie wegblijft, het was dat ik erg blij was met de zwangerschap maar heb toen ook af en toe een traantje gelaten. Kon nog geen reclame van eten op tv zien, of mijn maag draaide al om.
    groetjes rensje

8. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik heb echt overmatig braken gehad!! 2 keer aan een vochtinfuus gelegen voor een week..

9. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    oh ja en ik heb heel mijn zwangerschap medicijnen moeten slikken..anders hing ik elke dag over de wc het heette Losec..

Niks anders hielp;)

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    van week 6 tot en met 24 ongeveer. Veel overgeven enz s,morgens niet echt prettig. Nu is het gelukkig een heel eind over en heb ik het soms nog.

11. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ik was bij mijn eerste zwangerschap vanaf de NOD elke nacht misselijk, voor een dag of wat en daarna was het zoveel overdag als avonds maar niet echt meer snachts.

12. mariskaatje18

5 nov 2009
    31
    0
    0
    medewerker bediening (rederij)
    harderwijk
    hoi allemaal ik ben zo nu en dan misselijk meestal rond de tijd dat ik naar bed ga is het op zijn ergst en voordat ik opstan gister was het zelf zo erg dat ik even moest douchen maar de laaste tijd valt het wel weer mee xxx marisje

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

eh niet :D alleen ik denk van de 6e tot 10e week ofzo 's ochtends echt een vaag misselijk gevoel en weinig willen eten maar dat was het. Ben absoluut niet misselijk geweest

14. UmmKais

UmmKais Actief lid

11 nov 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat ben ik jaloers op iedereen die helemaal niet misselijk is geweest! Hopelijk blijft het zo voor de TS!

Bij mij begon het 2 of 3 dagen na mn positieve test en tot 14 weken ben ik enorm misselijk geweest, iedere dag overgeven en de hele dag door kokhalzen van elk naar luchtje. Ik voelde me zó beroerd en heb heel wat afgehuild in die periode. Ik wist niet dat een mens zich zo ziek kon voelen. Vooral moeilijk omdat men op mn werk t/m de 13e week van niets wist.. en ik reisde per openbaar vervoer dus alle luchtjes van koffie en boterhammen met pindakaas en alles 's ochtends en 's avonds friet en zweet in de zomer... ik kwam letterlijk kokhalzend uit de trein, blij om weer frisse lucht te kunnen happen.

Ik word alweer misselijk als ik eraan denk.. gelukkig heb ik er na 14 weken geen last meer van gehad. Ik heb medelijden met alle vrouwen die er heel hun zwangerschap last van hebben!

15. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ooh dat lijkt me verschrikkelijk ummkais!!

16. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat klinkt wel heel erg balen idd!! :(

Ik ben in de 6e week misselijk geworden. Elke dag een beetje meer, maar bijna alleen 's ochtends. En ik word tegenwoordig midden in de nacht wakker met pijn in m'n maag/darmen en ben dan misselijk. Nou ja, beter dan overdag denk ik dan maar...hihi

Hadden jullie dat ook bij die misselijkheid? Echt last van je maag? Geen krampjes, maar een beetje constante zeurende pijn?

17. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Hoi hoi!

Ik ben vanaf vorige week af en toe misselijk... daarvoor had ik meer een weeig gevoel in de buik. En echt honger heb ik niet vaak. Waar ik wel last van heb, is brandend maagzuur. Echt vervelend, maar ja tis allemaal voor het goede doel!

Liefs, Kiki

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik ben helemaal nooit misselijk geweest. Heb ook verder echt een superzwangerschap achter de rug, met heel weinig symptomen en kwaaltjes. Was ook weleens reden tot ongerustheid, maar nu weet ik gewoon dat het ook zo kan zonder klachten. Geniet er maar van!!

19. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hier ook enkel een wee gevoel als ik honger heb of te veel heb gegeten.
    tot hiertoe dus geen echte misselijkheid! :)

20. minidwerg

minidwerg Lid

6 nov 2009
    60
    0
    0
    verzorgende
    grave noord brabant
    ik heb gelukkig nergens last van gehad, Ben helemaal niet misselijk geweest. ben nu 10 weken en 4 dagen maar ben maar 1 x misselijk geweest zonder braken voor mijn nod. vandaar dat ik er eigenlijk niet van uit ging dat ik zwanger was.

ik ruik inderdaad alles sterker en alles smaakt anders. Sommige dingen lust ik echt niet meer:p

Deel Deze Pagina