Wanneer voor het eerst misselijk?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door arielletje, 19 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik weet nu ongeveer 4 weken dat ik zwanger ben.
    Ik was helemaal niet misselijk tot 4 dagen geleden...
    ik moest 's morgens vroeg mijn bed uit en voel me misselijk worden, heb toen 3 keer overgegeven.
    dus pas vanaf week 9 misselijk...
    Nu elke keer als ik een lege maag heb 's morgens misselijk.

2. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    ik word 's morgens rond 7.00/7.30 wakker en dan ben ik een beetje misselijk als ik dan wat eet trekt het weer weg.
    Ik kan overdag ook goed eten (veel zelfs), ik begin al te eten als ik leeg begin te raken doe ik dat niet dan wordt ik misselijk.
    Ik heb het liefst vroege diensten dan ben ik de ochtendmisselijkheid voor geweest.

groetjes Dorianne

3. YSje

YSje Lid

29 dec 2009
    14
    0
    0
    Beleidsmedewerker
    Gorinchem
    Ik ben nu 5 weken en 2 dagen en ben sinds gisteren een beetje misselijk. Wordt echter wel beter wanneer ik wat gegeten heb. Reuk is inderdaad ook wat sterker. Verder vooral veel plassen, trage darmen en veel maagzuur. Succes!!

4. fafje

fafje Niet meer actief

Ik ben ook misselijk sinds gister ochtend...alleen pas 's avonds had ik positief getest...ik dacht ik "gewoon" misselijk was...haha..mss nu ik het weet...let ik er extra op....trage darmen heb ook al paar weken...normaal moet ik elke dag ( naar de wc:p)...en nu ineens 1x in de 2/3 dagen...heel vervelend!...Slaap sinds een week iets dieper...word net iets te moeilijk wakker..en maagzuur....had ik netals vorige zs alleen als ik lig...;)...en vaak plassen jaa heeeel vaak!

Verder iedereen van harte met jullie mini baby! :D

5. jans1

jans1 Lid

27 okt 2009
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo

de afgelopen 2 weken had is super veel energie was zelfs al om 4 uur klaarwakker. Zo heel af en toe een kleine vlaag misselijkheid.

Maar het weekend merkte ik al dat ik iets vaker en langer misselijk was. gisterochtend was het goed mis, eerst met de hond wezen wandelen, en toen ging het echt mis. flink misselijk en braken.....

vanmorgen voor het uitlaten maar eerst een beschuitje gegeten.....

6. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Alles stinkt!! ;)
    Ik word op het moment overal misselijk van, van de geur dan. Bij mij is de misselijk sinds een paar dagen begonnen. Het is er als ik wakker word en het is er nog steeds als ik ga slapen. Ik ben al een kilo afgevallen...

Ik probeer wel te eten. Meestal is het eventjes goed wanneer ik iets in mijn maag heb. Ik heb gelukkig nog niet overgegeven.

7. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Heb al sinds een paar dagen een misselijk gevoel, maar of ik zwanger ben.....:(

8. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik word ook steeds misselijker van yoghurt merk ik. Jammer, want ik was net met de blender aan de smoothies...:(

9. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Ik ben al 2 weken kotsmisselijk, geef wel een keer of 3/4 over op een dag. Doordat ik nu zo zwak ben griep gekregen met hoge koorts, koorts is gelukkig sinds vandaag over. Maak me nu wel een beetje zorgen over de kleine druif die zal het vast zwaar hebben gehad. Woensdag eerste echo dus hoop echt op een goed resultaat, ga maar van het ergste uit. Vandaag voel ik me redelijk en nog niet boven de pot gehangen, tja dan ga je je ook weer zorgen maken.

10. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

1 sep 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    Nu 4wk? ben sinds gisteren al strontmisselijk en vanochtend overgegeven

11. liebrando

liebrando Niet meer actief

bij me jongens helemaal niet

Bij me meisje voor me NOD al tm 18 weken bleghhh

12. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Is er iemand van jullie die medicijnen heeft gekregen tegen de misselijkheid?
    Ik zit erover na te denken om de HA ervoor te bellen, ben bang dat ik anders echt niet kan werken volgende week. Bij mijn eerste ben ik ook een aantal weken echt ziek geweest, gelukkig had ik toen toevallig een maand vrij.
    Maar ja ik kan moeilijk zeggen dat ik 4 weken de griep heb... Hoe doen jullie dit?

13. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Ik ga vandaag de seabands proberen en anders maandag de dokter bellen voor pillen. Ben al een week thuis en ruim 2 weken echt ziek van de misselijkheid. Hou het niet zo lang meer vol. Ff het weekend afwachten maar en anders maandag gelijk bellen voor medicijnen. Wil dinsdag weer gaan werken maar heb er nu nog een hard hoofd in. Op werk weten ze nog niet dat ik zwanger ben, wil nog even wachten tot mijn eerste echo a.s. woensdag.

Gaat gelukkig qua koorts en ziek zijn iets beter vandaag.

Liefs

Deel Deze Pagina