onze jongste wordt zondag alweer 2 jaar. Ik zou alleen niet weten wat voor kado ik moet kopen! Omdat ze nog 2 oudere zussen heeft, speelt ze overal mee, en heeft geen bepaalde voorkeur voor iets. de andere hebben met 2 jaar een fietsje gekregen en konden ook fietsen. Maar omdat zij door een hartafwijking een groeiachterstand heeft, past ze bij lange na niet op een 12 inch en ze heeft de kracht ook niet om te trappen. Dus het is heel moeilijk. ze is heel snel met dingen. maar blijft een heel klein meisje... wat zou je toch voor haar kunnen kopen??? iemand een idee??? poppen, en little people,playmobile hebben we al zoveel. dus das geen optie.
Dochter krijgt straks een keukentje, is dat wat of hebben jullie dat al? Verder is een krijtbord en groot succes. Duplo speelt ze ook graag mee, maar hebben jullie vast ook al. Buitenspeelgoed voor van de zomer? Boeken die van haar zijn? Manlief is de jongste van 3 en heeft bijna niets wat echt van hem is. Z`n broers hebben al hun speelgoed wat nog over was mee genomen en hij heeft dus weinig. Ook amper foto`s van hem terwijl z`n broers er veel meer hebben...
ja je merkt echt het verschil met een 3e... keukentje hebben ze idd al. en zocht iets wat echt voor haar bedoelt is, zoals de littel people voor de middelste. die heeft op haar kamertje een heel dorp staan. ze speelt hier soms ook wel mee, maar tis niet iets om nou nog meer bij te gaan kopen..
Lastig omdat jullie waarschijnlijk alle 'gewone' dingen al hebben: Poppenhuis Racebaan Garage Step (met 3 wieltjes) Wat ik zelf helemaal geweldig vind, is speelgoed van Grimm. Dat is houten speelgoed. Ik heb even gegoogled en hier hebben ze er veel van: Puur Speel Goed Of een loopfiets, super goed voor haar balans en kan ze meteen mee beginnen, heb je niet veel kracht voor nodig.