zo goed als zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door vissie26, 26 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Nou, we zijn nu al weer een tijdje verder. En de klachten ook. Gister weer een test gedaan. Nu is er een vaaaag lijntje verschenen.kruidvattest. Waarschijnlijk ben ik toch zwanger door de pil heen. Ik ga morgen even een verwijskaart halen voor de gynekoloog. Ondertussen heb ik nog wel een vraag. Eigenlijk 2.een heeel vaaag lijntje is toch ook een lijntje? Ik had het idee dat het na ongeveer 1 minuut heel duidelijk was. Toen was ik met stomheid geslagen. Daarna vervaagde hij. Hij staat er volgens mij nog wel, maar hhhhheeeel vaag. Verder loop ik "droog"te menstrueren. Ik heb behoorlijk wat kramp. Is dit normaal?

Mijn vader zegt dat ik veranderd ben en dat ik zwanger ben. Ik hoor van meer mensen dat ik sterretjes in mijn ogen heb en ik barst van de symptomen. Nu al ruim twee en een halve week. Als ik alle symptomen op moet schrijven ben ik wel ff bezig. Voornaamste zijn moe en misselijk. Daar komen de krampen bij inmiddels. De borsten zijn nu ff rustig, maar heb er al veel pijn aan gehad.

Ik vind het allemaal nog wel eng. Het is allemaal nieuw en raar. Je hebt allemaal klachten, maar bent niet ziek, je voelt je ook niet ziek. Vreemd.

2. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    yep een streepje is een streepje!
    gefeliciteeerd!

er zij n er inderdaad meer die zegggen dat je dan anders bent als je zwanger bent
    die klachten zijn in het begin heel erg vervelend maar geloof me ze gaan echt over!

3. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Maar is een streepje ook een streepje als je hheeel goed moet kijken?

Ik ben nog zooo sceptisch. Maar ondertussen. Ik voel me niet ziek, maar als ik uit bed kom ben ik erg misselijk. Vaak erg moe.Als ik naar bed wil moet ik rekenen op minimaal 3 keer wc. Vanacht kon ik niet slapen van de krampen in het gebied boven het schaambeen en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Daar komt bij dat ik erg veel moet huilen. soms zonder cat ik verdriet heb. Het voelt allemaal zo raar. Mijn lichaam staat op zijn kop. Al die klachten komen wel van hormonen, dat merk ik wel.

4. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ja dat is ook een streepje

en anders als je hetnogniet helemaal vertrouwd dan zou ik er nog 1 doen!
    weet niet hoeveel dagen je overtijd bent?
    maar het kan zijn dat je nog niet zoveel van het zwangerschapshormoon in je bloed hebt en dat daardoor het streepje heel licht is

bij mijn test was het overduidelijk! haha
    maar ik was ook al twee weken overtijd

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik zou voor de zekerheid of een zwangerschapstest bij je huisarts doen of anders een digitale clear blue test doen. Deze geeft aan zwanger of niet zwanger. Duidelijker kan niet.

veel succes!

6. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    En moet ik bang zijn voor die vervelende krampen.voelt als menstruatiekramp, maar dan minder hevig. Wel vervelend gevoel.

Ik kan het niet geloven.maar ik ben er wel blij mee. Ik heb afgelopen donderdag ook al een test uitgevoerd. Die was zo dubieus, dat kon alle kanten op. Maar helemaal wit was het vlakje niet. Kan het hcg niveau nog laag zijn door de pil? ben er wel mee gestopt, maar das nog geen 2 weken geleden.

Door de pil heb ik ook een bloeding gehad. Maar die was ook niet normaal voor mijn doen. Zonder migraine, wat ik elke maand had. Eerste dag alleen maar licht helderrood bloed, volgende dag iets slijm en donkerder. En daarna stopte het alweer. Ook weer zonder migraine.

Dus mijn hormoonhuishouding is behoorlijk ontregeld. En gezien alle klachten denk ik zwanger. spannend.maar wel eng!

7. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    inderdaad heel erg spannend! wel even naar de ha gaan hoor! je hebt de pil laten staan he dan is het goed!

neej die menstruatie krampen kunnen geen kwaad heb ik zelf ook gehad in het begin en toen wist ik dat ik zwanger was en toen was ik ook bang dat de menstruati door ging zetten maar heb achteraf gelezen dat dat gewoon komt doorhet oprekken van je baarmoeder het is heel akelig gevoel net of krijg je je menstruatiemaar dan minder erg!
    het gaat alemaal over

maar het is bij je door de pil heengegaan he?
    ben je er wel blij mee?
    weet de vader het al?

8. lovelygirl

lovelygirl Actief lid

29 jun 2006
    144
    0
    0
    Amersfoort
    Dat je streepje vaag is heeft niets met de pil te maken,dat heeft alleen te maken met de hcg in je lichaam,als je net zwanger bent dan is dat nog maar heel weinig,ik ben meteen dezelfde dag naar de dokter gegaan maar die zag ook geen duidelijke streep,die twijfelde ook raar voor een dokter eigenlijk want hij zou toch moeten weten als je net zwanger bent dat je niet meteen een dikke streep heb staan.
    Ik belde meteen naar de vk en die zei een streepje is een streepje.Natuurlijk heb ik hem een week later nog een keer gedaan en wat verscheen er?.Een dikke dikke blauwe streep,en in totaal heb ik 3 keer een test gedaan om te kijken of die streep er nog steeds zat!

9. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Ik wil niets liever, ik heb een kinderwens. De papa weet het ook al en hij wil ook graag kinderen. Hij is wel bang, vooral voor de financiele kant.

De pil ligt opgeborgen! En het is er idd doorheen gegaan. Maar nogmaals. van mij mag het.

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    tja je kan wel een digitale test doen, maar als er nog te weinig hormoon in je urine zit dan geeft die niet zwanger aan.

omdat je door de pil heen zwanger bent geworden, kanje beter je huisarts bellen, en aangezien het door de pil heen is, word een test dan wel vergoed! (heb ik ook eens gehad,toen ik tijden heel misselijk was, gingen ze testen. maar was niks)

succes!

11. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    bel je ha eventjes joh!

en wat die financieele kamt betreft ik geloof erin dat je het altijd red!
    je leeft ernaar
    als je sommige mensen zien van een uitkering met drie of vier kinderen en hoe die rond komen? daar knijp ik mijn handjes voor dicht! dat vind ik echt heel knap!
    maar een kindje is het aller mooiste wat je overkomen kan en de rest komt vanzelf wel!
    al moet je ook iedere keer wat kopen dan een rompertje dan een pakje ga zo maar door het komt er wel!

12. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Ik heb net wat ochtendurine naar het zh gebracht voor een test.de uitslag is waarschijnlijk vanmiddag al bekend. Ben zoooooo nerveus. Duimen jullie voor me?

Ik wordt nou wel erg vervelend van de krampjes in mijn baarmoeder.

13. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik zal voor je duimen! :D

14. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Ik heb toch ook de ervaring, hoe licht het streepje ook, het staat er !

15. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    ooohhh.ik ben toch zo benieuwd, maar moet nog uren wachten. waaaaahhhh.hoe hou je het uit? Ik heb weer onwijs pijn in mijn borsten, maar ik heb ook in mijn achterhoofd dat mijn lichaam me voor de gek kan houden, ondanks dat het lijkt te schreeuwen dat het zwanger is.

Ik ben zo sceptisch, maar ik dacht toch echt een lijntje te zien. Nadeel is dat je zo aan jezelf gaat twijfelen als het lijntje zo licht is.

Ik ben wel blij met jullie medeleven. het is allemaal wel erg onzeker en dat is iets waar ik nou net niet tegen kan.

16. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Tjee wat spannend voor je!
    Nogmaar effies wachten en dan weet je 't zeker?!?

17. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Oooh wat spannend meid! Ik duim mee voor jullie hoor :D

18. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    spannend, ik hou het vanmiddag in de gaten ben heel benieuwd

19. mieke

mieke Bekend lid

oooooooh meid ik duim me suf voor je
    wat spannend

oja en wat mijn moeder altijd zegt
    waar er 2 eten kunnen er ook 3 eten ;)
    dus maak je niet al te veel zorgen over het geld plaatje
    komt allemaal goed

veel liefs mieke

20. Mama San

Mama San Actief lid

6 sep 2006
    114
    0
    0
    Jeetje, echt spannend hoor, ik ben echt benieuwd.

Maak je over het financiele plaatje niet te druk, dat gaat vast allemaal goedkomen.

Succes nog ff vandaag, ik hoop dat je goed nieuws krijgt.

liefs San

Deel Deze Pagina