hallo allemaal als ik johwenna naar bed doe, doe ik johwenna in een slaapzak maar dan ook nog haar deken over haar heen tot aan haar middel zeg maar, hoe doen jullie dit? of is het beter om haar zonder deken te laten slapen ivm te warm slapen dit doe ik al geloof ik zon 3 a 4 maanden en volgens mijn kan het wel en valt het reuze mee met de warmte hoe doen jullie dit :
kyan slaapt ook in een slaapzak en heeft nog 2 dekens over! nou is het bij ons boven ook vrij koud en op zijn kamertje staat geen verwarming aan! als ik geen of een deken over doe heeft hij het koud! en met 2 dekens is hij lekker warm!
ja precies bij ons ook vandaar daarom vroeg ik me af volgens mijn doet vrij wel iedereen het zo of het moet zomer zijn dan is het tuurlijk heel anders
Het ligt erook aan welke slaapzak je hebt. Julia slaapt in een kamertje waar het 19 graden is (komt door appartement) Zij slaapt in een dun katoenen slaapzakje met 2 dekentjes. Als ik haar uit bed haal is ze lekker warm maar heeft wel koude handjes. Je hebt ook slaapzakjes die vrij dik zijn en waar vulling inzit. Hierbij moet je oppassen voor warmtestuwing.
nee hij is niet zo dik er zit wel voering in maar dat lijkt meer op watten niet dat je zegt poeh dat is dik ofzo
Belle ligt ook in een slaapzak en daarover een lankentje en een deken heb niet het gevoel dat ze het te warm heeft
Dat maakt geloof ik niet uit hoor, als het maar niet te warm wordt. Hier slaapt ze ook in een katoenen slaapzakje zonder mouwen en onder een lakentje en dekentje. Doe ik haar alleen onder de dekens, dan ligt ze in no-time ergens boven in bed en ook als ik haar alleen in een slaapzak doe. Of ze rolt op haar buik. Op deze manier blijft ze tenminste goed liggen. Heb het dekentje tot iets onder haar schoudertjes.
Hier of de combisleeper of een fleece slaapzak (winter) van de c&A, zonder dekentjes/lakentjes. Koude handjes komt omdat ze met de handen boven het hoofdje slapen. Sam heeft het altijd lekker warm