Uhm 2 weken geleden, nasi dan wel, maja is ook van rijst he . Wanneer heb je voor 't laatst een baby vast gehad?
jeempie dat is zeker wel 5 jr geleden (heb nu geen gordijnen in huis) Wanneer heb jij voor het laast gevloekt/gescholden?
vandaag nog toen ik de emmer vol met water liet vallen! wanneer heb je voor het laatst je mail gecheckt?
2 weken geleden toen we een weekendje weg waren. Wanneer heb je voor het laatst een heel saai feestje bezocht?
al errrrrug lang geleden, ik heb alleen toffe vrienden met toffe feestjes wanneer voor het laatst de tegeltjes in de badkamer afgewassen?
Moet nu zo 20jr geleden zijn geweest. wanneer heb jij voor het laatst een stinkwind in bijzijn van mensen gelaten?
iehl, maar gistere nog... (heb buikgriep en moest werken) schaam schaam... wanneer heb jij voor het laatst een pizza gegeten?
uhm..maandje geleden denk ik..(ga morgen weer hihii) wanneer heb jij voor het laatst een prijzig cadeautje aan iemand gegeven?
met vaderdag... maar wel iets waar ik zelf ook iets aan heb wanneer heb jij voor het laatst in de trein gezeten?
oei das ergens begin dit jaar geweest. wanneer heb jij voor het laatst gesmuld van iets dat eigenlijk niet mg?
hmm tja, dagelijks snoepen wat ik eigenlijk niet wil, maar wel mag aangezien ik gesopt ben met roken wanneer heb jij voor het laatst ruzie gemaakt?