Mijn ouders, ongeveer 3 maanden geleden. Schoonouders, afgelopen weekend nog. Wanneer heb je voor het laatst gedanst?
Ik kook bijna nooit vis, meestal gooi ik het in de oven of bak ik het Flauw. Maar dat was volgensmij vorig weekend, lekkere zalm uit de oven, recept van Jamie Wanneer ben je voor het laatst in de Efteling geweest?
Veel te lang geleden.(volgens mij wel 8 jaar terug) Wanneer voor het laatst in een helicopter een vlucht boven je dorp gemaakt.
Balen is een groot woord, maar het is soms lastig te merken dat hoe ouder je wordt, hoe sneller de tijd voorbij gaat! Erg wennen. Wanneer ben je voor het laatst bij de Hema geweest?
uhmm ff denken! dat was naar fast 5, in mei was dat geloof ik ergens... wanneer heb jij voor het laatst een grote bos rozen van je partner gehad?!
afgelopen zaterdag, toen vierde we de verjaardag van m'n man! wanneer heb jij voor het laatst je huis van voor naar achter en van boven naar beneden schoon gemaakt?! (incl. alle kasten, banken enz enz van zijn plaats af)
3 jaar terug, toen we op wintersport waren, maar er géén sneeuw lag! balen! Wanneer heb je voor het laatst gekotst?
Dat kan ik me niet eens heugen haha! Alles via internet... Wanneer heb jij voor het laatst je tanden gepoetst?