Vanmorgen vroeg nog tijdens honden uitlaten. Onweer en met bakken uit de hemel Wanneer heb je voor het laatst in de spiegel gekeken?
In juni. Wanneer heb je voor het laatst je keuken grondig schoongemaakt? Dus ook in alle kastjes enzo.
3 weken terug, de zak staat alleen nog wel in huis,moet ik nog wegbrengen. Wanneer voor het laatst de ramen gewassen?
Uhm in februari geloof ik ( eerst tuin af en dan alle ramen weer, blijf niet aan de gang haha) Wanneer heb je voor het laatst tegen iemand " ik hou van je" gezegd?
Vandaag nog tegen men buik toen ik in de auto zat, telt dat ook mee? Lol Wanneer ben je de laatste keer terecht tegen iemand uitgevlogen?
Vind wel dat dat meetelt Best een tijd geleden eigenlijk.. Rond 2007 in mijn vorige relatie de l** Wanneer heb je voor het laatst een tosti gegeten?
Alweer een tijd geleden, mijn vriend wilde het apparaat schoonmaken en heeft hem toen in een sopje gezet dus toedeloe tosti ijzer hahaha sindsdien geen tosti's meer op. Wanneer heb je voor het laatst de macarena gedanst?
Haha Moekje! Toen ik een jaar of 8/9 was haha... toen die single in was. Wanneer heb je voor het laatst in je neus gepeuterd?
Vind het heel vies en als dan doe ik het met een zakdoekje, van de week denk ? Wanneer voor het laatst uiteten geweest ?
30 december. Vlak voordat ik werd ingeleid nog eventjes met zijn tweeen. Wanneer heb je voor het laatst het spel Risk gespeeld?