Van het weekend, ik liep weer tegen iemand op Wanneer heb je voor het laatst ranja / aanmaaklimonade gedronken?
Ik denk toch ergens in 2001 (wat een rotweer):x Volgens mij een maand geleden. Wanneer heb je voor het laatst iemand aan het lachen gemaakt?
Vanmiddag toen ik men hubbie kietelde over zijn borstkas Wanneer heb je het laatst in je neus zitten keuteren?
In 2010 net voordat ik op vakantie ging met onze hond, in onze vakantie is hij overleden. Wanneer heb je voor het laatst geBBQt? (weet niet of ik het goed schrijf?)
Afgelopen vrijdag toevallig we krijgen namelijk kijkers voor ons huis wanneer heb je voor het laatst red bull gedronken?
in 2008 toen ik nog op Schiphol werkte en met moeite wakker kon blijven... wanneer voor het laatst een oven gerecht klaar gemaakt?
4 weken geleden oven gerechten maak ik toch meer in de winter wanneer heb je voor het laatst uitgeslapen tot minimaal 10 uur?
7 maanden geleden (met familie). Nooit meer goed gekomen. Wanneer heb je voor het laatst iets voor jezelf gekocht?