Uhm toen ik 4 was in de snoepwinkel bij ons in het dorp wanneer heb jij voor t laatst zoveel gedronken dat je de volgende dag flinke hoofdpijn had?
das denk ik zo'n 3 jaar terug, maar zover ga ik nu niet meer! wanneer ben je voor het laatst boos geweest?
Een paar dagen geleden toen mijn jongste zoon zo lang z'n adem inhield dat ie helemaal paars werd... Wanneer heb jij voor het laatst een bikini aangehad?
Gistermiddag Wanneer heb jij voor het laatst energiemensen de deur geweigerd (die essent enzo verkopen)
Ehmm aan de deur kan ik me niet herinneren... aan de telefoon een paar maand geleden. Is momenteel rustig door het bel-me-niet-register. (de ideale uitkomst). Ga je een grote voorjaarsschoonmaak houden?
Vanmorgen wanneer heb jij voor het laatst radio geluisterd? Vlinder: geeft niet heur, kan de beste overkomen
toen ik nog klein was (niet dat ik nu zo groot ben....) wanneer heb jij voor het laatst een broodje kaas gegeten/
Tussen de middag, maar dan wel uit de over...mmmmmmmh! Wanneer heb je voor het laatst gezoend? (Roel,...lig helemaal dubbel om je..whahaha)
veel te lang geleden.. Oja, vorig jaar februari wanneer heb jij voor het laatst stracciatella ijs gegeten (whaha ik over een half uur) Vlinder ondanks alles ben ik best melig aan het worden
Twee maanden geleden..gingen met het werk een nacht naar een hotel voor team training. Wanneer heb je voor het laatst een film gekeken?