hmmm we hebben een spiegel in de douche (boven de wasbak dan he, haha) en daar sta je dan eigenlijk ook naakt voor, alleen zie je jezelf niet helemaal. hahah Wanneer heb je voor het laatst een boterham met pindakaas gegeten?
aahhh gatverrrr.....dat moet zeker 32 jaar geleden zijn geweest.. Wanneer heb jij voor het laatst schandalig veel chocola weg gekauwt?
hmmm vrijdag nog, was er misselijk van (mijn mannetje had wat meegenomen uit zijn werk naar huis, lief he..!!! ) Wanneer heb je voor het laatst iets gewonnen?
Met oud en nieuw. (5 euro me de oud jaarsloterij) Wanneer heb je voor het laatst een film in de bios gezien?
Gister een cake, maar echt een taart dat weet ik niet meer. Al een hele tijd terug in ieder geval Wanneer heb je voor het laatst gevloekt?
ohhww hahhahaha das vanmorgen rond 6.15uur geweest omdak met mn duffe kupke tegen de deur aanliep.. Wanneer heb je voor het laatst naar de muppetshow gekeken? (hey Renatew..ik heb de choco actie van jou mannetje hardop gelezen..reactie man: jaja ik snap de hint hahahhaa)
hmm zou het niet weten, dat is al zooo lang geleden. Wanneer heb je voor het laatst gehuild? (@roesje: haha, dus jij kunt binnenkort ook een hele lading verwachten. ben niet echt van de snoepjes enzo, maar chocola zeg ik geen nee tegen. )
veel kleren...euhh dat gaat binnenkort gebeuren hihihiihi.. Wanneer heb jij voor het laatst een conflict(je) gehad op je werk of met familie ?
hmmm op mijn werk nog nooit eigenlijk, en met mijn ouders is al heeeel lang geleden toen ik nog thuis woonde denk ik Wanneer heb je voor het laatst griep gehad?