net onder me aanmelding kraamzorg papieren...handtekening haha wanneer heb je voor het laatst een miskoop gedaan?
pfffffffff een aantal maanden terug, kan t me niet meer herinneren *tenzij t in een restaurant was, dan was t vorige week* Wanneer heb jij voor het laatst je gordijnen uitgewassen?
3 weken geleden.. maar of dat écht epileren te noemen is Wanneer ben je voor het laatst bij een kringloopwinkel geweest ?
Een paar maanden geleden (vriendlief doet dat) Wanneer heb jij voor het laatst je banden van je fiets opgepomd
Afgelopen weekend! Ventiel was kapot, dus moest em na reparatie weer oppompen hihi. Wanneer heb je voor het laatst je plantjes water gegeven ?
Hihihi Echt ongezond was zondag..Mc Donalds,.. maar gisteren alleen boterhammen.. wat is ongezonder ? Wanneer heb jij voor het laatst een hersenkraker gehad ?
Vreemd genoeg net nog, omdat iemand zo nodig niet wilde vragen aan de kassa van de kringloop wat ze nu eigenlijk kocht Enne, denk dat de Mac ongezonder is, maar ligt eraan wat je op je brood had Wanneer heb je voor het laatst in bad gezeten?
Hihihihi Had ik het gisteren nog over! Das 6 jaar geleden! Wanneer heb je voor het laatst een pizza gegeten ?