phoee ,dat kan ik miet herinerren, dus erg lang geleden haha. mmm eigenlijk wel lekker weer , mis van t weekend bakken haha. Wanneer heb je voor het laatst iemand mee uit eten genomen?
Het is heel lang geleden dat ik het zelf heb gedaan. Meestal komt m'n moeder eens in de zoveel tijd poesten en dan moeten de ramen er ook aan geloven. Wanneer voor het laatst wezen stappen tot ver na middennacht?
niet * oja vorig jaar met het eindejaarsrekening.. Wanneer hebt jij voor het laatst een kado gekregen?
gisteren van mijn dochter! Al was het niet echt een kado.....ze kwam aanlopen met een poppetje van little people, ze gaf dat heel trots aan mij met de wijze woorden: hier mama kado'tje voor je jaardag! (was al in december jarig) Wanneer heb je voor het laatst boerenkool gegeten?
10 jr geleden of zo ik lust het namelijk niet! wanneer heb jij voor het laatst een zwangerschapstest gedaan?!
Net, toen ik jouw antwoord las Nee hoor: eergisteren nog, ik schaamde me omdat ik iets liet vallen. Wanneer heb je voor het laatst alcohol gedronken?
Maandag op m'n werk zo over m'n toetsenbord heen.. Wanneer heb je voor het laatst je badkamertegeltjes geschobt..?