via de mail 2weken geleden(maar die was voor ons allemaal bedoelt en ja..ik heb ook zo'n collega ertussen zitten die ik liever zie gaan dan komen...) wanneer heb jij voor het laatst tegen iemand (buiten je partner of kids om) gezegd "ik hou van je"
Een paar maanden geleden, maar meer een grof meningsverschil. Wanneer heb jij voor het laatst je teennagels gelakt?
Ik al jaaaren niet meer, mijn vriend afgelopen zaterdag toen het vuur nog aan stond met satésaus erin! En ik had nog een verjaardag die avond ook.. stinken!!!!!! Wanneer heb jij voor het laatst een zwangerschapstest gedaan?
Echte brief? Een jaar geleden. misschien wel langer. Wanneer heb je voor het laatst iets gedronken met vriendinnen in de stad?
3 weken geleden. (in het verkeer, sorry het was echt een eikel) Wanneer heb je voor het laatst een leuk tijdschrift voor jezelf gekocht (en welke??)
euh...jee dat is echt wel meer dan een half jaar geleden en dat moet dan iets zijn geweest als een viva ofzo..(al had ik laatst de "LIEF"gekregen, ook leuk om door te bladeren) wanneer heb jij voor het laatst iets ongezonds gedaan?