Gisteren op het strand, met mijn lief en de hondjes! Wanneer ben je voor het laatst in een pretpark geweest?
voor mezelf? mmm paar maanden terug voor Emma gister nog Wanneer heb je voor het laatst chocolade gegeten?
uhh das echt tig jaar geleden, vind a`dam echt een verschrikkelijke stad ( sorry ) kom er alleen voor n verjaardag wanneer ben je voor het laatst uit eten geweest
met kerst ( kan me na die tijd niet meer herrineren ) ik werd weer ongesteld wanneer heb je voor het laatst in de tuin gewerkt
Ik gok zo'n 22 jaar geleden (op de kleuterschool) Wanneer heb je voor het laatst aardappels geschild?
ik denk zo'n 3 jaar geleden ( dat ik echt aardappelS heb geschild) heb tussendoor wel weer eens geprobeerd om een aardappel te schillen maar dan gewoon 1 ( heb sle en er zit reuma in mijn vingers, als ik veel aardappels ga schillen dan kan ik mijn vingers niet meer bewegen dus manlief schilt altijd) wanneer heb jij voor het laatst een stukje gefietst (ik bedoel hierbij niet fietsen naar het werk ofzo, maar echt fietsen omdat het zulk lekker weer is )