och jee...euhh bijna 11 mnd gelden (toen werden onze kaarten bezorgd..telt ook mee toch??) wanneer heb jij voor het laatst op de schommel gezeten!
Dat is alweer 2 weken geleden....helemaal uitgesopt enzo. We hadden toen kortsluiting door waterlekkage dus dacht dat ik dan net zo goed maar eens alles goed schoon kon maken, ook de vriezer eens helemaal laten ontdooien. Wanneer heb jij voor het laatst iets leuks voor jezelf gekocht?
Dat is al heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden...heb al sinds 9 jaar een vaatwasser Wanneer heb jij voor het laatst een hele enge film gekeken?
Ik geloof een paar weken geleden, welke weet ik niet meer. Wanneer heb jij voor het laatst een oud fotoalbum doorgebladerd?
Met Kerst. (ik ben begonnen om alle foto's te scannen!) Wanneer heb je voor het laatst eindeloos getwijfeld over een aankoop (en wat was dat??)
Pfffft, ik moest kleding ruilen, en had niet echt wat nodig, kon ook niet makkelijk iets vinden, duurde lang in die winkel........... Wanneer heb jij voor 't laatst; naar je bankrekening gekeken
zo lang geleden dat ik het niet meer weet! Wanneer heb je voor het laatst iemand geholpen met verhuizen?
Nu aan een wit biertje. Wanneer heb je voor het laatst in je neus gepeuterd? Hahaha, er ging iets niet goed, want de laatste vraag die ik las was wanneer heb je voor het laatst alcohol gedronken......