stress en zwanger worden en innesteling wanneer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MeFlower, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MeFlower

MeFlower Niet meer actief

Wat vragen die zo door mijn hoofd gaan... zijn die uit het onderwerp.

Op internet zijn talloze "calculators"te vinden.. echter alles geeft wat anders aan.
    Innesteling 5 dagen na eisprong tot 9 dagen erna...
    Wat is nu waarheid ( wetende dat dat altijd kan verschillen) maar het loopt zo uiteen.

Verder zou ik graag willen weten, zijn er ook dames die in een zeer stressvolle periode waarin veel verdriet ( en ook ruzies zijn geweest)
    toch zwanger zijn geraakt?
    Gezien stress niet bevorderlijk is om zwanger te kunnen raken.. bij mijn weten.:(

2. Binnenkort

26 dec 2016
    10
    0
    1
    NULL
    NULL
    hallo, het hangt allemaal af van hoe snel het eitje door je eileider heen raakt... Ik las eigenlijk net vaak 4 dagen!

Ik ken eigenlijk minstens twee meiden die NIET wilden zwanger werden en na een 'oeps' nachtje echt super super veel stressten hierover en dan toch de baby hielden, dus ja het kan zeker!
    Ik zou zeggen buiten alle stress om toch heel lief voor jezelf en je lichaam zijn en relaxmomentjes proberen te creeeren?
    succes!!

3. MeFlower

Rust zou zeker goed doen op alle fronten. Helaas is er en veel stress en spanning en een grote kinderwens die aardig zijn deadline gaat halen vanwege mijn leeftijd en feitelijk nog meer stress geeft na de recente ma in september

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Een innesteling vindt idd plaats tussen dag 5 & dag 10. De ene keer testte ik vroeg positief en de andere keer wat later..

En ja onder hoge druk zwanger lukt ook.

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Calculator, kalenders en apps zijn NIET betrouwbaar. Simpelweg omdat ze niet in je lichaam kunnen kijken. Andersom doet je lichaam ook echt niet wat een calculator zegt dat die moet doen. Die calculators enzo gaan altijd uit van een gemiddelde. De kans dat je eisprong veel eerder of later plaatsvindt dan dat een calculator zegt, is zeer groot.

Beter kun je gebruik maken van ovulatietesten. Die naken namelijk gebruik van jouw urine en zijn daardoor veel betrouwbaarder in het bepalen van je LH-PIEK /eisprong.

En wat bedoel je met veel verdriet en veel ruzies? Toch niet met je partner hoop ik?

6. MeFlower

mijn eisprong test ik vaak idd met ovu test. al issie ook niet te missen hoor.. loop 2 dagen krom meestal.

Daarna blijft het toch altijd gissen of een eitje in nestelt of niet.

Deze maand waren we door een hoop gedoe "laat" eigenlijk exact de dag voor op en na eisprong. Kans is er dus zeker wel.. al ad ik liever eerder gaan klussen.

Ruzies momenteel idd wel met mijn vriend. Waarom dan gaan voor een kindje.. het is een te lang en ingewikkeld verhaal. Het is te lastig en gezien de vele veroordelingen vaak laat ik het hele verhaal voor wat het is. Hopende op verbetering..

Deel Deze Pagina