Wanneer voor nog een kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door iez, 14 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Shafra en Esthertie: bedankt voor jullie reactie.

Eppo82: mijn man weet ook niet zo goed wat een goed moment is. We zitten dus beiden in dubio van wat "verstandig" is. Omdat aan alles voor en nadelen zitten is het lastig om dat te bepalen. Plus dat leeftijd en of het ons nog gegeven is natuurlijk er ook nog bij komt kijken.

2. VroegeLente

VroegeLente Actief lid

3 mei 2015
    347
    146
    43
    Ik heb een kindje van 11 maanden en ben ik momenteel 6 maanden zwanger. Ik kreeg veel negatieve opmerkingen van de omgeving/werk dat het te kort op elkaar zou zijn en dus moeilijk zal worden. Nou ik moet zeggen dat ik tot nu toe alleen maar de positieve ervaar! Denk aan lange middagdut, nog niet rennen door het huis, nog niet eigenwijs/kieskeurig. Ik hoef nog niet veel uit te leggen stel we moeten plots naar het ziekenhuis.

3. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Trouwens wat vervelend dat mensen negatief reageren. Dat lijkt me totaal niet leuk. Maar fijn dat je zelf alleen maar het positieve ervaart

4. Duvellie

Duvellie Niet meer actief

Wij wilden toen zoontje 3 maanden was al een tweede helaas word hij bijna 2 en ik ben nog niet zwanger.. dus ik zou hier ook rekening mee houden in jullie planning! :)

5. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.772
    1.363
    113

Nog nét 35-. Maar niet lang meer haha. Maar ik denk dat 1 of 2 jaar onder de 35 niet zoveel verschil maakt.

6. Liaannee

Liaannee Lid

17 jul 2014
    35
    0
    6
    Bedankt voor jullie reacties :D

Deel Deze Pagina