Vitamines kv invloed op cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby dream, 29 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Hoihoi, even een vraagje. Begin dit jaar heb ik de zwangerschapsvitamines van het kruidvat gekocht. (Links op de foto) deze zijn helaas uit het schap gehaald en in plaats daarvan is er een multi gekomen met visolie, dit zijn capsules en ook is deze duurder dan de eerdere tabletten. Deze heb ik vorige maand gebruikt om te proberen, alleen toen viel mijn eisprong echt belachelijk laat.. deze maand toch nog de oude variant geslikt, eisprong viel weer rond de tijd dat ik hem ook verwachtte, maar die oude is bijna op en dus ook niet meer te koop;) wel echt jammer want die bevielen me prima! :)

Zal dit gewoon stom toeval zijn een erg laat ei, of zou het toch misschien aan de samenstelling van de capsules kunnen liggen en heeft iemand anders dit ook gehad? Ik weet dat bijvoorbeeld de etos zwanger worden wel je cyclus kan beïnvloeden.. zou dat met deze capsules met visolie ook kunnen? Iemand misschien ervaring?

Bijgevoegde bestanden:

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Lijkt me niet.

In Etos Zwanger Worden zit namelijk een kruid Vitex Agnus Casus wat je cyclus helpt te reguleren. Dat zit niet in de Kruidvat Multi.

Maar dat van Kruidvat, is dat ook voor Zwanger Worden of alleen voor tijdens zwangerschap?

3. Baby dream

Op beide potjes staat dat het is voor vrouwen die zwanger willen worden, zwanger zijn of borstvoeding geven.

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik denk dat het toeval is dat je een laat ei had, ik slik deze ook al 3 maanden en bij mij is m'n cyclus zoals hij altijd al is geweest

5. Baby dream

Oke dankje! Nee dan zal het wel toeval zijn :)

6. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Ik heb ze een poosje geslikt (ineens kortere cycli) en daarna ermee gestopt. Na het stoppen nog geen eisprong weer gehad (wel bloedingen). Nu maar er weer mee begonnen.... kijken wat voor effect het heeft....

7. Baby dream

Wat vervelend Ting! Ik heb nog een paar tabletten over van het oude potje vitaal zwanger dus die maak ik op. Heb de kv met visolie maar in de kast gezet. Misschien heeft het geen effect op de cyclus gehad, maar gewoon voor de zekerheid laat ik ze even achterwege...

Ga nu een andere proberen, heb vandaag de VSM Puur Mama gehaald, ben benieuwd

8. Binnenkort

26 dec 2016
    10
    0
    1
    NULL
    NULL
    wat zijn de ingredienten? ze al eens 1 op 1 vergeleken? ook hoeveelheden van alles enzo... ik kan ze anders eens vergelijken met de zwanger worden vitaminen die ik hier heb in het VK?

9. Baby dream

Ja heb de VSM vergeleken met de oude variant van de kv die mij goed beviel, en komt aardig overeen, enkel dingetje verschil of een toevoeging extra. Blijft toch een kwestie van uitproberen, wilde ook wel eens keer wat anders hihi..
    of bedoelde je wat anders? tussen die beiden van het kv zit ook wel iets verschil, en natuurlijk is de ene met visolie

10. Binnenkort

26 dec 2016
    10
    0
    1
    NULL
    NULL
    Toen ik ze opzocht lijken die meestal van alles wel lage hoeveelheden te bevatten, dus zal ondersteunen maar geen kwaad doen neemik aan. Maar elk lichaam is anders! Inderdaad even uitproberen en aanvoelen :)

Deel Deze Pagina