Mijn dochter sliep de laatste maanden prima, meestal de hele nacht door van half 8 tot 6 uur. Nu heeft ze vorige week 1 dag flinke koorts gehad van een doorkomende voortand. Sindsdien slaapt ze heel onrustig, komt 's nachts 2 keer en het duurt dan weer minstens een uur voordat ze weer wilt slapen. Ik ga er maar vanuit dat het een sprong is, ik zou niet weten wat het anders zou kunnen zijn. Maar duurt een sprong altijd zo lang?
Hoe ouder ze worden, hoe langer het duurt.. Wacht maar tot de grote sprong die peuter-pubertijd heet. Dan ben je maanden zoet..
pffffft hier een grote sprong.. we hebben een keer 3 dagen rust gehad en toen begon het van voor af aan. Hij wil geloof ik het hele oei ik groei boek voor zijn 1e verjaardag kunnen ofzo.
Naja, de sprongen worden anders als ze ouder worden. Ik vond die eersten vervelender, omdat je kindje gewoon echt niet lekker in zijn vel zit, en je het niet uit kunt leggen. Als ze ouder worden kun je veel gerichter troosten/uitleggen. Dat vond ik erg veel schelen..