ons zoontje word in april 4 jaar,en nu wouden we iets bakken of maken om daar op te eten,wat zou je zoal kunnen maken,ik had gedacht aan wafels te bakken ,hebben jullie mischien een ander idee? ze zitten met 18 in de klas .en hoveel wafeltjes per kindje zou je tellen?
Ik heb wat heel anders gedaan..Ik heb toen mijn zoontje 4 werd allemaal (plastic) zandbakschepjes gekocht bij de action (dacht ik) hier een doosje yoghurtrozijntjes opgedaan (op het schepgedeelte) en een lintje aan het handvat met de tekst...Ik wil niet "opscheppen"maar ik ben al 4! en vervolgens ingepakt in van die doorschijnende folie, maar dat kun je ook weg laten... En qua bakken....muffincakjes zijn ook altijd een succes alle kinderen vinden ze lekker en zijn makelijk te maken... beetje glazuur en wat smarties erop en klaar.... Succes!
O dat is een leuk idee van die schepjes. OOk super leuk en lekker is, mini zelf afbakcroisantjes daar een coctail worstje in rollen. De kids vinden het heerlijk. Kost niks en is zo klaar. Ik heb ze wel allemaal apart ingepakt in doorzichtige folie. Met een vlaggetje er in hoera .... 4 jaar. succes