Wat zijn jullie allemaal lief voor jullie werkgever! Ik heb de middag van de punctie vrij genomen. Ze wisten ervan. Toevallig viel het op een vrijdag en kon ik maandag gewoon werken. Anders had ik me ziekgemeld. Niet omdat ik niet met ze mee wil denken (heb ik in mijn Mmm erg veel gedaan), maar het is gewoon een medische ingreep, dus 'begrijpen' hoeven ze het niet! Klinkt misschien wat hard, maar heb wel geleerd dat je in de mmm voor jezelf moet opkomen
Vandaag het gesprek met mijn baas gehad. Ze was helemaal bijgetrokken. Ze gaf zelf aan dat ze gewoon wat overrompelt was en daardoor een beetje bot over kwam. Gisteren heb ik nog eens naar de planning gekeken en ik denk eigenlijk dat ik de punctie eerder heb nml 18 januari. Blijft natuurlijk gokken maar dat komt qua planning veel beter uit. Ik had al twee diensten geruild, dus hoeft ze nu nog maar 2 diensten op tr vullen. Komt vast helemaal goed. Maar zulke reacties zijn wel ontzettend vervelend. Het is al een privé onderwerp. Je probeert het al zo goed mogelijk te regelen en dan zo'n reactie. Dat is dan wel even slikken ☺️