ok.. mijn broer en zijn vriendin vieren morgen hun verjaardag en ik ben weer op tijd met het zoeken van een cadeau.. misschien weten jullie iets. mijn schoonzusje is helemaal into kinder yoga, teken en speltherapie enz. ze hebben zelf geen kinderen. daarnaast is ze overtuigd vegetarier en is ze gek op America. mijn broer.. tja.. is gek op electronica.. uhm.. op gadjets.. kookt ook graag..maar heeft alles.. dus dat wordt echt een probleem! Wie weet er een leuk boek of een ander leuk cadeautje.. anders wordt het weer een paar sokken en een vegatarisch kookboek..
Ik weet niet of je broer van dit soort humor houdt maar dit vindt ik een geweldig boekje! bol.com | Boek van de zelfmoordkonijntjes, Andy Riley | Nederlandse boeken Voor je schoonzus heb ik echt geen idee Misschien kun je een keukenschort laten bedrukken met een leuke tekst? Maar ik weet niet of je dat gaat redden voor morgen.
Voor je schoonzusje een leuk pakket met Amerikaanse producten? Moet je wel zo'n winkel in de buurt hebben natuurlijk
die is leuk suicide bunny, kan je beter bij The American Book Center: English Language Books and Magazines / Engelstalige Boeken en Tijdschriften kopen want daar heb je er meer van en niet NL talig? er word niet eens ingesproken haha zijn alleen plaatjes =P