Wanneer vriend/man kindje voelen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door giebel, 13 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.566
    601
    113
    Hoe toevallig, de avond nadat ik deze topic begon, heeft mijn man onze baby gevoeld! Heel zacht hoor, 2 stompjes maar hij voelde 't wel. Ik voel het van binnen beter natuurlijk, maar het is een begin toch?

Volgens mij heeft onze baby een voorkeur voor autorijden. Ik voel hem/haar tegenwoordig bijna alleen maar als ik aan het autorijden ben (van/naar 't werk), maar ja... dan is mijn man niet bij me he...;)

2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Voor ik zwanger ben had ik een BMI van 31 (dus ik ben niet slank). Ik heb mijn placenta ook aan de voorkant.
    Vanaf week 16 voelde ik kriebeltjes. Vanaf week 19 voelde ik de eerste echte schopjes (maar niet dagelijks en niet duidelijk, moest er wel echt voor concentreren). In week 21 voelde vriendje het voor het eerst aan de buitenkant. Vanaf week 24 of 25 is het ook echt duidelijk en regelmatig aan de buitenkant te voelen, maar wel alleen als ik een tijdje stil zit/lig.
    Een week later zag ik af en toe mijn buik bewegen. Ook dat wordt nu steeds meer en duidelijker (van tikjes naar golvende buiken) maar dat heeft vriendje vandaag pas voor het eerst gezien (hij was elke keer net te laat haha).

3. unscientifique

unscientifique Actief lid

6 dec 2011
    182
    0
    0
    Rotterdam
    Met 19 weken. Maar placenta ligt ook achter.

Deel Deze Pagina