clearbleu testen anders

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door kittyke, 15 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kittyke

kittyke Actief lid

3 dec 2014
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi zaterdag een cb gedaan die zei 2-3 weken nu net nog een gedaan die zegt 1-2 weken is dat een teken dat het toch weer mis gaat of maak ik me druk om niks

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemiddag,

zekerheid heb je helaas niet, maar het kan goed zijn dat de urine die je nu gebruikt hebt minder geconcentreerd is geweest dan de urine van afgelopen zaterdag. Hierdoor kan een test lichter uitvallen, of in jouw geval minder weken aangeven. Het hoeft dus geen teken te zijn dat het mis is. Succes!

Groetjes Monique

3. kittyke

kittyke Actief lid

3 dec 2014
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je antwoord en sorry dat ik zoveel vragen stel en zo onzeker ben groetjes kitty

4. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Geeft niets! Is is allemaal zo spannend als je net zwanger bent. Zeker als je twee miskramen hebt gehad. Dus stel je vragen gerust hoor!

Groetjes Monique

5. kittyke

kittyke Actief lid

3 dec 2014
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi moniek

Vraagje over temperatuur
    Ik temp dus altijd savonds nooit in de ochtend
    Mijn temp was voor ik wist dat ik zwanger was 36.3 nu tijdens zwangerschap schommelt hij tussen de 36.8 en 37.1
    Maar dom dom dom van mij temperatuurde ik nu eens vanmorgen
    Toen was hij dus maar 36.5
    Pfff ook stom he als ik altijd savonds temp
    Maar kan dat kwaad of zo

6. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemiddag,

je kan er eigenlijk niets over zeggen, omdat je normaal altijd 's avonds tempt. Misschien heb je altijd een lagere temperatuur in de ochtend dan in de avond. Maar waarom temp je eigenlijk nog? Het geeft heel veel onrust als het een keer lager uitvalt, wat niet automatisch hoeft te betekenen dat het mis gaat. Dus wees hier niet ongerust over hoor!

Groetjes Monique

7. kittyke

kittyke Actief lid

3 dec 2014
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik temperatuur doordat ik zo onzeker ben weet niet wat me te wachten staat allemaal.ben zo blij als het woensdag ishopelijk is er dan wat meer te zien op de echo
    Bedankt voor je antwoord

8. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Ik hoop het ook voor je. Ik duim met je mee!

groetjes Monique

9. kittyke

kittyke Actief lid

3 dec 2014
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi moniek
    Ik blijf me toch zo onzeker voelen over die cb test weet gewoon niet wat ik ervan moet denken.. Durf ook geen test meer te doen bah pffff

10. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemiddag,

ik kan me het goed voorstellen hoor! En dan duurt wachten lang tot woensdag. Maar ik zou zeker geen test doen, dat maakt je waarschijnlijk alleen maar meer onzeker. Sterkte!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina