Wanneer vrijen na punctie?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Shaddixxx, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Het is misschien een beetje een stomme vraag, maar hebben jullie enig idee wanneer dat weer kan? Wij zullen helaas geen terugplaatsing krijgen, dus daar hoeven we geen rekening mee te houden. Ik weet dat mijn lichaam vooral zelf moet aangeven wanneer ze er weer klaar voor is, maar hebben jullie enig idee wat nou 'medisch verantwoord' is? We willen allebei dolgraag, maar ik durf niet :(

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik denk dat jij zelf dat het beste aan kan geven.... ik zou zeggen als jij wilt.. waarom niet.. toch? ik had de eerste dagen na de punctie best wat buikpijn.. dus ook geen zin.. maar denk niet dat het kwaad kan hoor.

3. Hier dus ook nog erge buikpijn, maar wél zin ;) En dat is dus waarom ik niet durf.. Ik ben zo bang dat ik het eerst nog zoveel mogelijk moet laten rusten, of dat ik iets 'kapot maak' als we dit nu al gaan doen..

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Ik mocht 5 dagen niet ivm de interne wondjes.

5. Ik zit nu op dag 4, en hoewel zoiets niet tegen mij is gezegd ga ik het dan maar niet doen ook.. Toch nog maar 2 dagen wachten voor de zekerheid dan. Dankjewel voor je bericht Sophy!

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Was destijds ook tegen mij gezegd ivm mogelijke infecties.

7. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Bij ons hielden ze het op 7 dagen, gewoon voor de zekerheid.

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    raar, kan me niet herinneren dat zo iets gezegd is tegen ons na de punctie's

9. Lichtje28

Lichtje28 Bekend lid

28 jan 2011
    596
    0
    0
    NULL
    NULL
    tegen ons 6 dagen

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Heb er nooit iets over gehoord na de punctie.....

Deel Deze Pagina