over 3 dagen heb ik mijn ei dus druk aan het klussen maar heb echt verschrikkelijke pijn de laatste dagen diep in de vagina/baarmoederwand echt geen standje helpt. ga gewoon door want wil graag een kindje maar is eigenlijk niet uit tehouden. is er nog iemand met dit probleem en wat is de oorzaak?
Ik neem aan dat je bedoelt als je lief naar binnen komt/stoot he (sorry voor de omschrijving ) dat ken ik helaas weet ook niet precies wat het is maar ik denk dat het komt omdat je bmm dan gevoeliger is vanwege je ei...heb het iig de afgelopen 3x klussen ook gehad helemaal geen pretje zo voor ik stopte met de pil had ik dit namelijk ook nooit...
heb het een half jaar geleden ook een paar dagen gehad in 1 maand. word er gek van niks helpt. lees op internet over ontsteking van binnen daar word ik namelijk niet blij van. dus hoor graag reactie dat ik niet de enige ben
Heb ik ook wel eens, maar ik heb wel gemerkt dat de missionarishouding dan toch minder pijnlijk is. Misschien dat dat helpt.
Bedoel je een schraal gevoel of echt pijn bij het stoten? Dat pijnlijke bij het stoten had ik ook, de ene maand wel en de andere maand niet, vaak dichtbij mijn eisprong. Wat dan hielp is dat hij bovenop lag dan was het wat minder diep en minder pijnlijk. Ik had soms ook een schraal gevoel, dan was ik gewoon niet nat genoeg en schuurde het een beetje.
Ik had vorige ronde ook pijn bij het vrijen rond m'n eisprong... Deze ronde niet... Dus denk niet dat t iedere keer zo hoeft te zijn... En hoeft dus ook niet een ontsteking te zijn denk ik, als meerdere vrouwen hier het herkennen...
bedankt het stelt me gerust. ik denk dat ik vandaag ook mijn ei heb gehad 3 dagen tevroeg want had een lang aanhoudende steek links net een gevoel als blindedarm ontsteking en dat is nu weer weg. rechter eileider heb ik niet vandaar dat ik het weet. het was echt bij het stoten en dan begin je alles te spannen en voel je alleen maar pijn dus bedankt dames
Pfffff ja heel verhaal hahahahaha... Heb ovu die oplopen en een kruidvat test die een licht streepje heeft.... Maar zit op dag 22,., dus wat er aan de hand is geen idee.
Nou net ook sex gehad(sorry) en ik vond het dus ook minder fijn! Dus het is zeker van je ei....mijn ovu was namelijk een knaller... Oei oei nu over 2 weken een mooie test
had net alles bij gelezen van jou in een ander onderwerp. hoeft geen sorry te zeggen zal vanaaf kijken of het hier ook nog pijnlijk is en dan maar weer afwachten krijg er de zenuwen van en hopen op 2 strepen over 2 weken
Ik had dat in de maand toen ik zwanger was na 10 maanden van Dani.. Had beetje zeurend gevoel in me buik toen hadden we seks en indd bij het stoten auuuu.. maar nja was voor goede doel dus gingen door.. volgende dag weer seks gehad toen en alle pijn was weg.. en ja hoor 2 weken later een knaller.. dus ik denk ook dat het aan je ei ligt succes dames!! ps heb wel gister kleine steken gehad tijdens de seks maar ben net weer gestopt met de pil na 5 maanden slikken en denk dat het daaraan ligt zit pas op dag 11.. maar bij dani waren ze echt wel heel erg vervelend!!