Bij de eerste een subtotaalruptuur. Veel hechtingen gehad (weet niet meer hoeveel). Ik heb wel heel lang last gehad van de hechtingen. Na een maand of 5/6 was het weer fijn om intiem te zijn. Eigenlijk fijner als voor de bevalling
Nu 10 weken na de bevalling (en knip) voelt het weer wat prettiger.. nog niet helemaal fijn, maar het gaat weer...
Oeh, ik help je hopen! Dat zou geweldig zijn! Ook fijn dat je nu zonder knip kon bevallen! Geeft inderdaad weer wat hoop!
Dat klinkt wel heel positief zeg Zou ik ook wel willen, ben benieuwd. Zijn nog steeds niet heel actief hier, C. is bijna 5 maanden dus hoop dat ik het ergste gehad heb.
Ik had maar 1 hechting en een schram maar toch duurde het wel 8 maanden voor het weer de oude was. Deed best lang zeer
Ik zat op het randje, zat nog een heel iniminie velletje... ik had mijn libido in de kraamweek al terug. Vloeide alleen erg lang waardoor we het pas na 6 weken ook weer konden proberen. Ging helemaal prima, ik dacht er verder niet bij na. Die keer erop deed ik dat wel en merkte dat het toen wat anders voelde. Ik denk dus zeker dat het te maken kan hebben met het psychische gedeelte en dat kun je nu eenmaal niet uitzetten. Dus ik zou het rustig aan opbouwen en het gezellig samen maken. Er zijn meer dingen die kunnen en hele hele pakket komt vanzelf wel weer, geef het de tijd.