steken

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by leeuw86, Jul 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    ik heb af en toe scherpe steken bij mijn vagina, vorige week een groeiecho gehad en kindje lag al met zijn hoofdje naar beneden al vrij diep, ze had moeite om het hoofdje op te meten. hij werd toen 1100 gram geschat.

ik heb er verder niet meer om gevraagd omdat ik die steken herken van de vorige zwangerschap, alleen weet ik niet meer met hoeveel weken dat begon.
    die steken hebben toch met het indalen te maken? maar is dat niet al wat vroeg?
    en dat het kindje met zijn hoofdje al naar beneden ligt zegt nog niks? hij kan nog alle kanten op toch?

stom dat ik het niet gevraagd heb, gelukkig kan ik hier ook met mijn vragen terecht.

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

De baby kan al gaan indalen bij dit termijn, dat is niet erg, zegt ook niks over wanneer je gaat bevallen. Maar dit kan inderdaad steken veroorzaken.
    Ook kan die kleine weer terug het bekken uit en verkeerd om gaan liggen, daar heeft die kleine nog plaats genoeg voor.

Groetjes ineke

Share This Page