Hoi, Ik gebruik deze ronde ovulatie testen van de action en volgens mijn eigen berekening zou ik vandaag mijn ei moeten hebben. De ovulatie test van gister middag was vrij duidelijk maar nog geen knaller. Alleen die van vandaag was lichter als gister. Heb ik mijn LH piek nou gemist? En wanneer zou ik dan moeten vrijen? We hebben zondag avond gevreeën en gister avond ook. Moeten we vandaag dan ook nog vrijen of is morgen avond ook prima? Edit: had gister avond ook vreselijke buikpijn. Alvast bedankt!
Ik heb ook geen knaller gehad op de testen van de action. Heb je een foto? Er vanuit gaande dat je test van gisteren dus positief was dan moet gisteren en zondag seks genoeg geweest zijn. Als jullie zin hebben gewoon vanavond nog mee pakken en anders morgen ochtend Gemiddeld gezien springt een eitje tussen de 48-72 uur na de positieve test dus het is zeker niet overbodig
tja ik blijf erbij: wanneer je zin hebt sperma leeft ongeveer 3 dagen. dus in principe is om de dag rond de vruchtbare dagen prima.
Nee heb helaas geen foto. We proberen ook om de dag te vrijen en misschien dat we vanavond ook nog mee pakken, maar het moet wel leuk blijven natuurlijk..
Op basis van een cyclus van 34 dagen kun je je eisprong verwachten vanaf dag 16 tot en met dag 24 van je cyclus. Gebaseerd op een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen. Wat bedoel je met "je eigen berekening"? Eitjes houden zich niet vaak aan berekeningen. Vanaf welke cyclusdag ben je al aan het testen? Op welke cyclusdag zit je nu? Ik zou doorgaan met testen voor het geval je ei nog komt. Hoe was je cyclus trouwens voor die 34 dagen of slikte je toen nog de pil?
Ik zit vandaag op dag 21 en ik ga nog even uit van die 34 dagen. Daarvoor was ik aan de pil. Ik ben met 15 dagen. Begonnen met testen en sinds afgelopen weekend waren ze licht oplopend tot vandaag. Hij is nu lichter als gister. Ik blijf ook gewoon even door testen..
Het kan ook maar zo zijn dat je dit keer een langere cyclus hebt dan 34 dagen. Het is toch maar afwachten wat je cyclus gaat doen na pilstop.
Net weer een test gedaan en die was omo wit. Denk dat maandag avond mijn piek is geweest. Test tot het weekend door en dan kijk ik weer even.. We hebben het verder gister avond ook gezellig gemaakt. Misschien vanavond nog even klussen en dan mag ik weer zenuwachtig op het wachtbankje gaan zitten.
Die knallende buikpijn, aan 1 kant waarschijnlijk, is ws je eisprong geweest. Ik voel het ook altijd zo b