Hoi, heeft iemand ervaring met de healthy pharm? Na vorige maand een onverwachtse test(waren niet voor kindje bezig) die negatief was is balletje gaan rollen en hebben we besloten te stoppen met de pil en dan te kijken hoe of wat. nu weet ik dus niet wanneer mijn menstruatie moet zijn... 4 weken En nu heb ik deze test gedaan. Ik lijk een streepje te zien maar hoe of wat? Iemand ervaring met deze test?
Deze geeft helaas heel vaak valse lichte strepen. Ik zou nog even afwachten wat je cyclus doet. Er bestaat een grote kans dat je nu aan het ontpillen bent
Hier een slechte ervaring mee. Wel een penne streep, maar echt niet zwanger toendertijd. Maar ik zie deze wel goed.. Zou er toch nog even een van een ander merk doen als ik jou was.
Ik denk dat bijna iedereen wel eens een vals positieve test van dit merk heeft gehad . Ik hoop voor jou dat het wel wat betekend. Ik zie zelf niks op je test sorry
Ja in het echt is hij wat beter te zien. Dit is hem opgedroogd: straks even k2v5 halen. Maar moet ook werken dus kan vanavond pas testen.
Zie al dat hij hem daar ook niet op laat zien... maar goed zonder turen een licht blauwe streep maar wacht vanavond even af.
Dit ziet er echt uit als de valse lijnen die menig vrouw krijgt met deze test. Maar ik duim voor je dat het bij jou wel een echte streep is
Ik denk negatief, en als ik al iets zie is het heeeeel ligt. Ga ervan uit dat het dan beter te zien had moeten zijn.
Nee ik zelf in het echt ook niet hoor. Heel soms wel maar echt heel licht en dat zou donkerder moeten zijn dus helaas