pas 3 dagen ná NOD positieve test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Coco, Mar 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Mijn cyclus was altijd heel regelmatig, altijd tussen de 24 en 26 dagen.
    Dag 27 heb ik getest met de MatCare test, die met pipetje. Gaf in eerste instantie negatief aan, maar na een half uur zag ik opeens een redelijk duidelijk tweede roze streepje. Ik vond het raar, maar dacht dat het wel een indrooglijntje zou kunnen zijn.
    Dag 28 weer getest met de Matcare, maar zelfde verhaal. Eerst niks te zien en na een minuut of 20 een tweede lichtroze streepje. Toen een Clearblue digi test wezen halen omdat ik duidelijkheid wilde. Deze test gaf ('s middags en na een pot thee, dat wel...) 'niet zwanger' aan.
    Dag 29, nog niet ongesteld, dus weer testen. Bij de Matcare kwam er nu redelijk snel een tweede roze streep, en ook de CB gaf nu 'zwanger' aan.
    Ik natuurlijk superblij en opgelucht, maar toch maak ik me een beetje zorgen.

Hebben de testen van Matcare dit vaker, dat ze pas na een half uur een tweede roze lijn krijgen? Een indrooglijn is toch nooit roze?
    En een digitale test geeft toch 2 dagen na NOD normaal toch een duidelijk resultaat? Zelfs als je wat meer hebt gedronken?
    Of was mijn cyclus gewoon langer? Dat begrijp ik niet want ik heb nooit zo'n lange cyclus.
    De lijntjes die op de matcare testen verschenen werden ook niet iedere dag donkerder. Is dat niet iets om me zorgen over te maken?

2. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik heb trouwens net nog een CB digi met zwangerschapsindicator gedaan en deze gaf aan 1-2 weken.

3. Alita

Alita Niet meer actief

meid ik heb pas 9 dagen na nod positief gestes!!!!

Je ei is gewoon veel later geweest!!

gefeliciteerd trouwens!!!

4. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    kan heel goed.. geen ozrgen maken.. niet iedereen maakt even snel en evenveel hcg aan.. GEFELICITEERD

5. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    wat een duidelijke verklaring is ....... je ei is gewoon wat later ingenesteld :)..... misschien wel na 10 dagen..daarom is het hcg later :)
    gefeli met je zwangerschap..lekker genieten zou ik zeggen hihi

6. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    harstikke duidelijk, niet druk maken, de een maakt nu eenmaal meer HCG aan als de ander.
    Geniet er van!

7. daatje

daatje Actief lid

Jan 28, 2010
    248
    0
    0
    Gefeliciteerd Coco

Liefs

8. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,109
    2,285
    113
    Brabant
    ik denk dat je een korte LF hebt, aangezien je ook een korte cyclus hebt. Ik heb nu ook een korte LF, mijn NOD is 3 maart, maar dat is 11DPO, dus zou dan nog niet kunnen testen. snappie??
    maar gefeli hoor!!!:) ik hoop je snel te volgen

9. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Ik heb ook gehad dat bij de matcare de testlijn pas rond de 20 min. te voorschijn kwam.

Maar

GEFELICITEERD! ! !

Want als de Cb zegt ZWANGER 1-2 dan ben je ECHT ZWANGER ! ! ! !

10. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Joh meis!! VAn harte gefeliciteerd!!

Hahahaha ik ben 5 keer zwanger geweest, (helaas nog geen kindje), maar bij 2 zwangerschappen testte ik pas dik na mijn NOD posi!!!

Bij de 2 laatste testte ik 3 dagen te vroeg posi...

Maar positief is positief!!!!!!!!!

11. Starlady

Starlady Bekend lid

Sep 24, 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    8 maart mn ei gespot met de digitale CB, 2 maart was mijn NOD, kruidtvat 2v5 gaf 23 maart een heel lichte streep, de digitale van CB met indicator, gaf dinsdag en gisteren negatief aan, vanmorgen was ie ineens positief.

Je hoeft je geen zorgen te maken, de een maakt al optijd HCG aan en test voor dr NOD al goed positief, een ander pas een paar dagen na dr NOD.

Gefeliciteerd!

12. daatje

daatje Actief lid

Jan 28, 2010
    248
    0
    0
    Gefeliciteerd

Liefs

Share This Page